וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלפי עם כוכבת הפורנו נגמר בצורה אלימה

30.6.2017 / 9:13

בחור שהבחין בשחקנית הפורנו האהובה עליו צועדת ברחוב החליט שהוא חייב להשיג תמונה איתה. הוא לא ציפה שהיא תגיב בצורה כזו שתהפוך אותו ללהיט ברשת

ב-2016 נפתחה עצומה למנות את מיה ח'ליפה לשגרירה בערב הסעודית/סיפור בדקה

בסרטון - לא מזמן היה קמפיין למנות את מיה ח'ליפה לשגרירת ארה"ב בסעודיה

צעיר בן 20 שראה ברחוב את שחקנית הפרונו האהובה עליו ורצה לצלם איתה סלפי, לא תיאר לעצמו שהוא יזכה להרגיש אותה ממש מקרוב. בתקשורת בארה|ב דווח שהצעיר, מסאן אנטוניו, טקסס, ראה ברחוב את כוכבת הפורנו לשעבר מיה ח'ליפה והחליט שהוא חייב להשיג תמונה שלה.

הבעיה היא שהוא ניסה לעשות את זה בלי לבקש את רשותה. השחקנית הלבנונית הזועמת נתנה לו בתגובה כאפה מצלצלת בפנים.

עוד בנושא
"אל תתנו למחבלים לנצח": האינסטגרם של מיה חליפה נפרץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה הזו שווה כאפה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבחור פרסם בטוויטר את התמונה הלא רצויה שצילם לצד תמונה של הפנים החבולות שלו וכתב: "השגתי תמונה עם מיה ח'ליפה והיא חבטה לי בפנים והשאירה סימן :-) :-)"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הציוץ זכה מאז פורסם למעל ל-10,000 לייקים ו-4,000 ציוצים מחדש, אבל גם להרבה תגובות זועמות ממעריציה של ח'ליפה ששיתפו תמונות שלהם איתה - ללא חבלות. ח'ליפה עצמה הגיבה לאחת מהגולשות ששיתפה תמונה שלהן יחד וכתבה לה "את היית ממש מתוקה. תודה שביקשת ממני רשות בנימוס ולא קפצת עלי ודחפת לי מצלמה לפנים כשאני הולכת לי ברחוב".

ככה זה נראה בהסכמה

ח'ליפה, שבכלל פרשה מעולם הפורנו כבר ב-2015 בתום שנתיים בלבד בתחום, נחשבת לפופולארית מאוד ובשנה שעברה היא זכתה בתואר השחקנית האהובה ביותר באתר פורנהאב (ומרגע היוודע הזכייה קיבלה גם איומים על חייה). למרות הפופלאריות הרבה שלה, היא אמרה בראיון לעיתון וושינגטון פוסט ביולי 2016 שהשתתפה בסרטים פורנוגרפיים רק במשך כשלושה חודשים, שעברה אז תקופה מרדנית בחייה והבינה לאחר מכן שהתחום הזה לא התאים לה.

ככה היא נראתה בשיא ימי התהילה

ןזה מה שהיא עושה היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully