וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הטלוויזיה שעברה ניתוחים כדי להשיג מבנה גוף חולני במיוחד

2.7.2017 / 11:27

חזה בגודל 70K, ישבן ענק ובינהם המותניים הכי צריך שראיתם בעולם. אפילו בעלה לשעבר של כוכבת הריאליטי, מנהל בית בושת, מודה שהוא בהלם ושזה "בניגוד למבנה הגוף האנושי"

MPRO NET TV

בסרטון - סופיה וגאס בקליפ לשיר שלה "LICK"

כוכבת טלוויזיה עברה ניתוח שהעניק לה מותניים צרות במיוחד ומבנה גוף ביזארי וקשה להבנה. סופיה וולרשהיים, בת 29, היא משתתפת קבועה בתוכניות ריאליטי בגרמניה, ולטעתנה היא גם עובדת כדייג'י, תחת שם הבמה סופיה וגאס.

היא כבר הייתה מוכרת בזכות הניתוחים הפלסטיים שעברה - שבין היתר העניקו לה שדיים בגודל של 70K,ואת האף המושלם בעיניה - אותה השיגה אחרי ארבעה ניתוחים.

https://www.facebook.com/officialSophiaVegas/photos/a.324012197623888.82839.291638064194635/1748055018552925/?type=3&theater

כעת יש לה גם מותניים ייחודיים וקטנים מאוד מעל לישבן גדול, אותצם השיגה במרפאה בבוורלי הילס, קליפורניה. היא סירבה לפרט מה בדיוק נעשה לגופה, אבל טענה שזה היה "התהליך הרופאי הקשה ביותר שעברתי" והתקשורת המקומית בגרמניה משערת שהיא עברה השתלת סיליקון בישבן והסירה כמה צלעות בכדי כדי ליצור את המראה. השבוע, שלושה שבועות לאחר הניתוח, היא אמרה לתקשורת שהיא "לא מתחרטת על הניתוח" ושהיא "ממש מרוצה ממנו".

ככה היא נראתה כמה ימים לפני הניתוח

ב-SUN הבריטי דווח שיש לה מעל ל-120 אלף עוקבים באינסטגרם והיא כתבה למעריציה: "אם יש לך חסרונות בחיים, או שהם לא הובילו אותך לאן שאתה רוצה, אתה מנסה לפצות על כך ומוצא רעיונות מטורפים". אפילו בעלה לשעבר, ברט וולרסהיים, מנהל בית בושת מפורסם בדיסלדורף, שהיה נשוי לה במשך שש שנים עד לגירושין ב -2016, הזדעזע מהתמונות וטען שהוא מאשים את עצמו במצבה.

עם בעלה ברט, בימים נורמליים יותר

"כשהיינו יחד הייתי מתבדח איתה ואמר לה שיש לה מותניים כמו פחית שימורים. אני המום שזה עורר אצלה כזו תגובה. נכון שיופי זה תמיד בעיני המתבונן, אבל מה שהיא עשתה זה מנוגד למבנה האנטומי של גוף האדם. אני פשוט מזועזע", הוא אמר לתקשורת הגרמנית.

התקשורת הגרמנית בהלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully