וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב הענק שטוען: ראיתי את ביגפוט והוא ניסה להרוג אותי

וואלה! סלבס

2.7.2017 / 8:23

השחקן רוב לאו טוען שהוא וילדיו פגשו את "קוף העץ" - יצור מיתולוגי שמעולם לא תועד ושהוא היה בטוח שהוא עומד למות. זוכרים שהוא היה "חתיך חתיך" ולא "משוגע משוגע"? וואלה! סלבס קדמונית

A&E

את רוב לאו אתם בטח זוכרים מהופעות שלו בסדרות "הבית הלבן", "מחלקת גנים ונוף" ו"אחים ןאחיות". את ביגפוט, קוף האדם הענק, בטח לא ראיתם מעולם, כי הוא ככל הנראה לא קיים בכלל. אבל הם ככל הנראה נפגשו. זה לפחות מה שהוא טוען.

השחקן יככב בקרוב בסדרה חדשה שתקרא "תיקי לאו" שבה הוא ושני בניו יוצאים לחקור תופעות על-טבעיות והוא טוען שבמקרים מסוימים הם גם מצאו אותן.

לאו אמר ל"Entertainment Weekly" שהיה לו "מפגש מדהים" עם יצור המכונה "קוף עץ", שזו ביגפוט בגירסה של תושבי חבל האוזרק שמרכז ארה"ב. "אני מודע לכך שאני נשמע כמו מטורף הוליוודי כרגע", הוא הודה. למרות שאת הוא המשיך לתאר את המפגש, שמאוד הפחיד אותו לדבריו: "שכבתי על האדמה וחשבתי שאני עומד להיהרג" הוא אמר.


עוד בוואלה! סלבס
זוכרים את הנסון? ככה הם נראים היום כשהם מטנפים על ג'סטין ביבר
הנסיך הארי חושף: "אף אחד לא רוצה את הכתר"

תיעוד של ביגפוט. רוג'ר פטרסון, צילום מסך
היי! הנה ביגפוט!/צילום מסך, רוג'ר פטרסון

מכיוון שה"מפגש" עם קוף העץ הוא בסיום העונה של הסדרה, לאו סירב לחשוף פרטים רבים מדי עליה. אבל הוא סיפר שהוא ובניו "היינו במרחק 100 קילומטרים מהעיר הקרובה ביותר. בילינו 45 דקות על שבילי ההרים קשים מאוד לצעידה. השעה הייתה אחת בלילה. היו איתנו הרבה אנשי צבא לשעבר רציניים עם נשקים טעונים, ואז משהו התחיל להתקרב למחנה שלנו, והוא לא הקשיב לפקודות שלהם לעצור או לאזהרות שלהם שהם חמושים". ספוקי...

בסדרה רוב אמור לנסות לפגוש גם חייזרים ורוחות זועמות. "למרות שהם נהנים, הם מנהלים חקירות מדעיות מתוחכמות מאוד ופוגשים מומחים מובילים בתחום, באמצעות ציוד ניטור מתוחכם", מספרים בהפקת התוכנית.


גם וואלה! סלבס פגשה פעם קוף עץ, ואז הבינה שהיא מסתכלת בראי.

עוד באותו נושא

אשת הקוף ש"הייתה מהירה מסוס" - לא הייתה אנושית

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות הוא עדיין לוהט. רוב לאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully