וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לכם חולץ פקקים ליין? אתם צריכים נעל, מפתח וכף עץ

29.6.2017 / 8:48

השיטה המהפכנית הזאת לפתיחת בקבוק יין תדרוש מכם: נעל, שרירים, קיר חזק ושכנים סלחניים מאוד. לא רוצים להרוס נעל? אפשר גם עם מפתח או כף עץ

Jay Saunders

שוב נתקעתם עם בקבוק יין טוב שמתחנן שתלגמו ממנו אבל בלי חולץ פקקים? הרגשה מוכרת ומתסכלת. היוטיובר ג'יי סונדרס מדגים בסרטון קצר שיטה יעילה לפתיחת בקבוק יין שמתאימה בדיוק למצבים כאלה. הניחו בקבוק יין על השיש וזרקו לעברו נעל. סתם סתם, צחקנו. בערך. למעשה, השיטה אכן מערבת נעל ומכות חזקות בקיר - אבל היא לפחות תדאג להשאיר את הבקבוק בשלמותו.

ראשית, הסירו את התווית שעל הבקבוק וחשפו את הפקק. אחר כך הורידו נעל אחת והניחו את הבקבוק בתוך הנעל. לצעד הבא תצטרכו לוודא שהקיר שלכם חזק מספיק ולבקש מראש סליחה מהשכנים. הרימו את הנעל עם הבקבוק והכו עם הסוליה בקיר. אחרי מספר לא מבוטל של מכות בקיר, תראו איך הפקק לאט לאט עולה לו ונשלף החוצה.

פתיחת בקבוק יין עם נעל. צילום מסך
כן, אפשר לפתוח יין עם נעל ולהשאיר אותו שלם/צילום מסך

עוד באוכל:

עוד באותו נושא

מנגנים על ירקות: כך תכינו חליל מגזר ודרבוקה מדלעת

לכתבה המלאה

אם השיטה הזאת אלימה מדי בשבילכם, אתר Little Things ממליץ על שתי דרכים יעילות לא פחות לפתוח בקבוק יין ללא שימוש בפותחן. הדרך הראשונה היא להשתמש במפתח. דחפו את המפתח לקצה הפקק בזווית של 45 מעלות. ברגע שהוא יוכנס במלואו, דחפו בעדינות את המפתח כלפי מעלה במעגלים כך שהפקק יסתובב ויישלף יחד איתו החוצה.

פתיחת בקבוק יין. littlethings.com, צילום מסך
גם זאת דרך טובה/צילום מסך, littlethings.com

שימוש בכף עץ היא גם שיטה מעולה: שבו על הרצפה והניחו בין הרגליים שלכם את בקבוק היין. קחו כף עץ ודחפו את הפקק לתוך הבקבוק. החזיקו את הבקבוק חזק בין הרגליים שלכם בזמן שאתם מפעילים לחץ על הפקק, עד שזה ייפול לתוכו - רק שימו לב שבמקרה כזה פקק השעם עלול להשפיע על טעם היין.

פתיחת בקבוק יין. littlethings.com, צילום מסך
בעדינות עם זה/צילום מסך, littlethings.com
  • עוד באותו נושא:
  • יין
  • כף עץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully