וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכושר שזכה לכינוי "איש העץ" התעורר לגלות שהוא הגבר הנחשק ביותר ברשת

14.6.2017 / 8:41

ברשתות החברתיות נכנסו לאקסטזה ממאמן הכושר העצום והבנוי לתפארת שזכה לכינוי "איש העץ" מסיבה אחת בולטת במיוחד: "הייתי שמחה לטפס על העץ הזה"

dannyjonesfitness

זה היה בוקר מבלבל עבור דני ג'ונס בן ה-31, מאמן כושר מדרום קליפורניה, שהתעורר ומצא לפתע שנוספו לו בין לילה 8 אלף עוקבים באינסטגרם. הוא לא הבין מאיפה כל אלה נפלו עליו עד שהוא קיבל קישור לידיעה בבאזפיד עם הכותרת "איש העץ נולד" וגילה שהוא האדם הכי מדובר ברשת. למה אתם שואלים? אולי פשוט תסתכלו עליו.

עוד בנושא:

כן, לדני ג'ונס יש גוף מושלם. בגובה של שני מטרים ומשקל של 125 ק"ג של עור ושרירים, זכה ג'ונס לכינוי המחמיא "איש העץ" והכל בזכות משתמשת בטוויטר שזיהתה את הפוטנציאל שלו ופרסמה בעמוד שלה שתי תמונות שלו: באחת הוא עומד ליד המקרר ומתנשא מעליו ובשנייה הוא עומד על גרם המדרגות ונאלץ להתכופף כדי לא לקבל מכה מהתקרה. היא כתבה "זה לא גבר, זה עץ" בפוסט שצבר נכון לכתיבת שורות אלו כמעט 50 אלף לייקים ויותר מ-25 אלף ציוצים חוזרים. התגובות לפוסט לא פחות מקורעות אז הבאנו לכם כמה שתצחקו יחד איתנו.

הציוץ המפליל

התגובה המושלמת

הו מייקל

אם זה עץ אז זאת אני

אחרי התמונות כולנו זקוקים לזה עכשיו

בזמן שצחקנו, עמוד האינסטגרם שלו כבר הגיע ל-720 אלף עוקבים. אם בא לכם גם, אתם מוזמנים לעקוב ולראות אותו מתאמן (עם או בלי חולצה), משחק כדורסל, מבשל, מחליף נורה בלי סולם, מדגמן להנאתו ומצטערים בנות - מבלה בנעימים עם בת זוגו הפיצית (אוח, הקנאה).

"24 השעות האחרונות היו מטורפות לחלוטין", הוא סיפר בשיחה עם דיילי מייל אונליין, "הלכתי לישון ובבוקר התעוררתי למצוא עוד 8 אלף עוקבים באינסטגרם. חשבתי שזו תקלה. כבר היו לי הרבה עוקבים אך קצב הגדילה היה חסר תקדים. לא הבנתי מאיפה באו כל האנשים האלה". הוא המשיך: "פתאום התחלתי לקבל המון הודעות על עץ, חחחח. הייתי כל כך מבולבל. בסוף אחרי שיחה עם חבר קיבלתי קישור לידיעה בבאזפיד על איש העץ. זה היה כל כך מצחיק לראות את כל הממים, הכתבות והתגובות שקיבלתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully