וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תצליחו לגלות במבט קצר מה ממש מטריד בתמונה הזו?

6.6.2017 / 0:40

לכאורה זו תמונה שגרתית של ארבע בנות נהנות מהשמש, אך יש בה משהו מצמרר למדי שרק מעטים מצליחים לראות במבט ראשון. אחרים עדיין שוברים את הראש בניסיון להבין מה לא בסדר בתמונה. בחנו את יכולת ההבחנה שלכם

תמונות שצריך להתבונן בהן פעמיים כדי להבין מה רואים בהן/YOUTUBE

בסרטון – עוד תמונות שמצריכות מבט נוסף כדי להבין מה קורה בהן

עם השנים למדנו לרפרף בתמונות מבלי לשים לב לפרטים הקטנים, אולם ישנן עוד ועוד תמונות שמצריכות מבט נוסף כדי להבין מה באמת קורה בהן - והן מחזירות אותנו לשורשים ודורשות מאיתנו להקדיש תשומת לב רבה יותר למתרחש בהן. השבוע פורסמה תמונה מבלבלת ב-Imagur שמצטרפת לרשימת התמונות שבוחנות את יכולת ההבחנה שלנו. לכאורה נראות בה 4 בנות מחוייכות, אך יש בה הרבה יותר.

רובכם תצליחו להבחין ב"טעות" אחרי בחינה מדוקדקת של התמונה - וזה הגיוני לגמרי. השאלה היא האם אתם נמצאים בקבוצות המיעוט: אלה שמצליחים במבט מהיר להבחין בפרט המבלבל או אלה שגם אחרי בחינה מדוקדקת לא מצליחים להבחין בו. אנחנו מקווים בשבילכם שאתם בקבוצה הראשונה.

דיברנו מספיק. בואו נעבור לתמונה.

מצאו מהר מה לא בסדר בתמונה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד באותו נושא

השמלה, גרסת 2017: האם אלה שתי שמלות בצבעים שונים או באותו צבע?

לכתבה המלאה

זה לא ברגליים, בידיים או בפרצופן של הבנות. למעשה תשומת הלב שלכם בכלל לא צריכה להתמקד בהן. הבנות בסדר גמור, אולם מה שקורה מאחוריהן מבלבל מאוד. רואים את זה?

הנה התשובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמעט לכל הולכי הרגל מאחור יש את אותו הראש! כמובן שראשו של הבחור המתולתל הודבק על ראשם של הולכי הרגל בפוטושופ ואלה לא 9 אחים תאומים שיצאו להליכה משותפת. ב-Imgur ישנם כמה שעדיין שוברים את הראש על התמונה הזאת. "אני לא מבין מה לא בסדר בהן. הגיל שלהן?" כתב אחד. תמשיך לחשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully