וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראית היום בת השנתיים שכבשה בסערה את האינטרנט?

29.5.2017 / 11:02

לפני ארבע שנים סיפקה קלואי החמודה רגע בלתי נשכח בדרך לדיסנילנד. כעת היא הוזמנה לברזיל, לאירוע פרסומי של גוגל, ומתברר שהיא ואחותה עדיין אושיות רשת

צילום מסך

ב-2013, כשהיתה בסך הכל בת שנתיים, הפכה קלואי לכוכבת רשת של ממש. זה קרה לאחר שאימה, קייטי, צילמה אותה ואת אחותה במהלך נסיעה לדיסנילנד. בעוד האחות, לילי, פרצה בבכי בשלב מסוים של הסרטון, קלואי הגיבה עם מבט אדיש שכבש את הרשת והפך למים פופולרי למדי.

בסרטון ההוא צפו למעלה מ-15 מיליון איש, ולאחר שהפך ויראלי, סיפרה האם שהוא תיעד היטב את שתי בנותיה: "זה כל כך מצחיק, כי זה מה שקלואי עושה - מין פרצוף תחת כזה. היא מסתכלת על לילי כאילו 'מה הבעיה שלך?' עבורי זה לא היה ביג דיל, אבל הבנתי שאנשים חשבו שהתגובה של קלואי מאוד מצחיקה".

ככה זה נראה אז

עבור אנשים אחרים זה בהחלט היה ביג דיל. כמה ביג דיל? לפני מספר ימים הוזמנה כל המשפחה לברזיל כדי לקחת חלק באירוע פרסומי מטעם גוגל. קייטי תיעדה את הטיול בעמוד האינסטגרם של הבנות, כולל את הרגע בו קלואי ראתה את הפרצוף שלה על דלת המעלית.

עוד בנושא:

עשור ל-"צ'רלי נשך לי את האצבע": כך נראים היום גיבורי הסרטון האגדי
איך נראה היום בן גלר, הבן של רוס מ"חברים"?

עוד באותו נושא

איך נראית היום זוכת האירוויזיון קונצ'יטה והאם היא גוססת?

לכתבה המלאה

כמו כן, קיבלה הילדה המפורסמת מספר בקשות לחתימות, ועדות נוספת לכמה היא פופולרית גם היום, ארבע שנים אחרי הסרטון ההוא, ניתן לקבל לפי מספר העוקבים שיש לה ולאחותה באינסטגרם: למעלה מ-650 אלף. לא רע.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully