וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגל הענק הגדול בעולם מציע Wi-Fi לכל מי שיעז לתעד עצמו בלייב באוויר

24.5.2017 / 6:07

מהנדסי הגלגל הענק בוייפנג הבינו שכדי להבדיל עצמם ממתחריהם הגדולים - הם צריכים להשקיע בטכנולוגיה. הגלגל הענק יכיל טלוויזיות ורשת WI FI כדי שהנוסעים יוכלו לתעד עצמם בלייב כשהם בגובה של 145 מטרים מהקרקע

צילום מסך

בחודש הבא יפתח לציבור גלגל ענק חדש בוייפנג, סין, שמלבד הנוף ההיסטרי יציע לנוסעים בו לצפות במסכי טלוויזיה שיותקנו בכל קרון ולגלוש ברשת האינטרנט שלהם בחינם כשהם נמצאים מאות מטרים מעל נהר הביילנג המפורסם. למה להמתין עם הסלפי עד שנרד למטה אם אפשר להעלות אותו לרשתות החברתיות כשאנחנו עדיין בין שמים לארץ?

לבניית הגלגל הענק נדרשו כ-4,600 טון של פלדה והוא מגיע עם 36 קרונות שיכולים לשאת 10 נוסעים בכל קרון. הגלגל מגיע לגובה של 145 מטרים (הגבוה בעולם מסוגו) וייקח לו בדיוק 28 דקות להשלים סיבוב מלא - מספיק זמן להתחבר ל-Wi-Fi ולשדר בלייב בפייסבוק את הרגעים המלחיצים שלכם בגובה הרב.

מלבד החידושים הטכנולוגיים, יוכלו הנוסעים האמיצים ליהנות מיופיה עוצר הנשימה של העיר, שמתגאה באטרקציה החדשה שיש לה להציע לתיירים.

מעצבי הגלגל עדיין לא חשפו מה ישדרו הטלוויזיות בכל קרון, אולם רבים מנחשים שהנוסעים יוכלו לראות דרכן מה מיקומם בגלגל ביחס לשאר הקרונות בזמן אמת.

עוד באותו נושא

192 מ': כך עוצב ונבנה הגלגל הענק בעולם

לכתבה המלאה

ככה הוא נראה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully