וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם רהיטים ישנים של איקאה? ייתכן שתוכלו למכור אותם היום בהרבה מאוד כסף

22.5.2017 / 8:25

קניתם לפני כמה שנים כיסא באיקאה והוא מאוחסן אצלכם בעליית הגג או במרתף? כדאי שתוציא אותו מהר כי אתם הולכים להרוויח עליו מאות אלפי שקלים

מערכת וואלה!

(בווידאו– סיפור בדקה: האם איקאה גורמת לזוגות להיפרד?)

בואו נודה באמת: ישראלים מכורים לאיקאה. אם זה גודל הסניפים ההיסטרי המאפשר חוויית קניות ארוכה מהרגיל, ההיצע הגדול של הרהיטים והמחירים הנוחים שלהם - יש בה את כל מה ששופוהוליק טיפוסי מחפש. לפני שתחשדו בנו שבאנו לעשות פרסומת, התכנסנו כאן היום דווקא בשבילכם: ודאי תשמחו לגלות שהכורסה שקניתם מאיקאה לפני מספר עשורים בכמה מאות שקלים (או לירות) למעשה שווה היום כמה מאות אלפי שקלים!

רובכם אולי לא יודעים, אך החברה השוודית ששולטת כיום בשוק הריהוט לבית נוסדה למעשה כבר ב-1943. יותר מ-70 שנה חלפו להם, והיום אמנים ואספני רהיטים מחפשים להניח את ידם על פריטים מהקולקציות הראשונות של הרשת. אולי לכם בבית יש אחד כזה?

אחד הפריטים הנדירים ביותר הוא כיסא הרטרו clam chair שיוצר ושווק במהלך מלחמת העולם השנייה. שוויו המוערך היום עומד על 235 אלף שקלים. במנוע החיפוש לאמנות, עתיקות ואספנות, ה-Barnebys, נמצאים כמה ממוצרי איקאה שהפכו עם השנים לפריטי אספנות יקרים. הנה כמה מהם:

אז למה בעצם הפריטים האלה כל כך התייקרו? ה-Barnabys הסבירו ל- Evening Standard שזה בעיקר כי הרהיטים לא היו פופולריים בזמנם ולא הוצעו למכירה לזמן רב. העובדה שהפסיקו לשווק אותם בשלב מוקדם יחסית הפכה אותם דווקא לאטרקטיביים יותר כיום. אספנים מחפשים רהיטי איקאה עתיקים כי הם שווים הרבה מאוד כסף במכירות פומביות, כשהמחירים יכולים להגיע לפי 10 ממחירם המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully