וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותר לאנוס ולרצוח: תכנית הריאליטי שתשבור את כל החוקים

16.3.2017 / 11:23

תשעה חודשים על אי סיבירי מלא בדובים, בטמפרטורות שעלולות להגיע עד מינוס 50 ואפס התערבות של ההפקה - אפילו במקרי אונס, רצח או לידה. הייתם משתתפים או צופים בזה?

Game2: Winter

בסרטון - אחת מהנשים שרוצות להשתתף בתוכנית

כולנו מכירים את "משחקי הרעב", ספר ההרפתקאות שהפך לסדרת סרטים מצליחה. הספרים והסרטים היו, כמובן, דמיוניים, והמאורעות שהתרחשו בהם לא ממש היו יכולים להתרחש בעולם האמיתי.

ובכן, הכירו את תכנית המציאות החדשה "Game2: Winter", שהולכת לטרוף את הקלפים ולגרום ל"הישרדות" להיראות כמו בית ספר יסודי. התכנית שעתידה לעלות לשידור ברוסיה ביולי הקרוב תצולם על אי סיבירי. המשתתפים יצוידו בסכינים והם עשויים לבלות לא פחות מתשעה חודשים על האי, בו נמצאים גם דובים חומים, זאבים ושלל חיות בר אחרות.

עוד בנושא:
"משחקי הרעב" גרסת המציאות: ציד בני אדם יהפוך לעסק כלכלי משגשג בעוד כ-100 שנים
תוכנית ריאליטי ניצלה מוות של אביה של מתמודדת בשביל רייטינג
ריאליטי חדש מכניס שני זרים למיטה בעירום לדייט ראשון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטמפרטורות באי אמורות לנוע בין 35 מעלות בקיץ ומינוס 50 בחורף והמפיקים הבטיחו ששום דבר שיקרה על האי לא יגרום להם לעצור את השידור - כולל אונס ורצח. באחד מתיאורי הסדרה הראשונים, נכתב כי "הכל הולך - מלחמה, אלכוהול, רצח, אונס, עישון, הכל".

עוד באותו נושא

מכות רצח, בבגדי ים זעירים, בין שתי משתתפות בריאליטי

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת מאלה שהגישו מועמדות לתוכנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד המפיקים הבהיר: "אני די בטוח שיהיו קרבות, והרבה יותר מזה. אנחנו לא מודאגים מביקורות שליליות, אם הן יגיעו". כמו כן, הוסיף כי המתמודדים כן עלולים לעמוד לדין על התנהגותם, בהתאם לחוק הרוסי, אך כולם ייאלצו לחתום על מסמך שמוריד מההפקה כל אחריות שהיא בנוגע למקרי אונס, מוות או לידה: "לא נתערב גם ביחסי מין, המצלמות שלנו יעקבו אחר כל פינה באי. אנשים חופשיים לעשות מה שהם רוצים ואם אישה תיכנס להריון ותצליח לשאת את התינוק, זה בסדר מבחינתנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2,000 מצלמות אמורות לתעד את הנעשה באי והתכנית אמורה להיות משודרת 24 שעות ביממה ברשת במספר שפות, כולל אנגלית. למעלה מ-300 מתמודדים כבר הגישו בקשות הרשמה, אין לנו מושג מדוע. אם בא לכם לראות אותם - תוכלו למצוא את הסרטונים שלהם פה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully