וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: שישה בני אדם נתקעו על רכבת הרים באוסטרליה

6.3.2017 / 14:13

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שר בכיר בממשלה תקף היום בחריפות את שר הביטחון ליברמן בעקבות דבריו נגד חוק ההסדרה. "ליברמן מפטפט את עצמו לדעת וגורם נזק כבד למדינת ישראל", אמר השר.

שר החקלאות אורי אריאל התנצל היום על האירוע באום אל-חיראן במהלך ביקור שערך ברהט. "אנחנו נמתין לתוצאות הבדיקה של מח"ש, אבל עולים קולות שרואים שהיה פה תקלות חמורות. אני מבקש למסור התנצלותי למשפחה", אמר אריאל.

השכר הממוצע של נשים נמוך ב-31.7 אחוזים משל הגברים, והסיכוי של אישה מובטלת למצוא עבודה נמוך ב-9.4 אחוזים מהסיכוי של גבר – כך עולה מנתונים שמפרסמות היום (שני) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ושירות התעסוקה, לרגל יום האישה, שיצוין מחרתיים. "הנתונים מעידים על אפליה של נשים בעמדות בכירות ומשרות הנושאות שכר גבוה בשוק העבודה", מסר מנכ"ל שירות התעסוקה, בועז הירש.

הנתונים מתייחסים לתוחלת החיים ולמצב התעסוקה בקרב ציבור הנשים בישראל. בסוף שנת 2015 חיו בישראל כ-3,102,500 נשים בנות 15 ומעלה שמהוות חלק מכוח העבודה. חלקן של הנשים בנות 65 ומעלה מכלל הנשים הוא 12.3%, בהשוואה ל-9.9% בקרב הגברים.

שישה נוסעים חולצו מרכבת הרים בפארק השעשועים דרימוורלד באוסטרליה לאחר שהמתקן נעצר כשהם היו עוד באוויר. מדובר באותו מתקן בפארק בו אירעה תקלה בשנה שעברה שהובילה למותם של ארבעה בני אדם.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully