וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: מה רוצה התולעת? מחפשת נשיקה

אורנה מסתבכת עם אלוהים פעמיים באותו פרק, ועכשיו אפילו שמופי לא יציל אותה. אנדל מתייצב באומץ מול שרון גל והרב כהנא, החידה שמקבלת שני מאמא שלה מרתקת את כולנו, וג'ודי מנסה להיכנס לטריטוריה של עדן ועומדת לשלם על זה ביוקר

1. ושוב לא למדנו כלום ממלחמת יום כיפור, שום לקח מהמנהרות של חמאס לא יושם, המודיעין כשל. חזית של שני נגד מעיין? אביחי נגד שרון? ומאיפה באה ההתנגשות של עדן נגד ג'ודי ועוד על ליבו של אנדל? איך לא ראיתי את זה בא ומאיפה בא לי כל הטוב הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולנו ראינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. הכל כמובן התחיל מעוד מסוק שיצא לגיחה מעל בית האח הגדול. לא יודע, נראה לי שהגיע הזמן להתקדם בתחום. אני מחכה שמישהו ממעריצי הדיירים יבוא כבר בקלאס עם טנק או די 9, הרי אם יש משהו אחד שלמדנו ממלחמות ישראל זה שבלי חי"ר, שום דבר לא הולך פה. המסוק, הפעם עם הכיתוב "אם ציוני זה גזען, גאה להיות גזען", הפך את שרון גל לכוכב הבית, כשחוץ מהפרופלור כל המסוק נוצל לצורך הכיתוב המורכב. אפילו על השמשה של הקוקפיט הדביקו סימן, כאילו כדי להוכיח לכולנו שלעבור קורס טיס זה משתלם. עזבו את מסדר הכנפיים, אין כמו התחושה להטיס שלט עם גופן פרנק רויאל 72 על עיוור. השלט עושה את שלו על הקרקע. מאז חשיפת קולקציית הכובעים המחודדים של הקו קלוקס קלאן, לא זכה גזען בכל כך הרבה חיבוקים ונשיקות.

אלא שמתחת למסוק ממתין תותחן הנ"מ אנדל, שנכנס ראש בראש עם המלך החדש של הבית. "בתיאבון גזען… כשתהיה בחוץ אתה תגיד אנדל צדק", הוא קורע את גל לחתיכות וגונב לכהנא את הסלוגן. הדו-קרב בין השניים היה הדבר הכי אינטליגנטי שראינו בעונה הזאת עד עכשיו, כשאנדל מפציץ פעם אחרי פעם. מי היה מאמין שהישועה תגיע דווקא מהדייר שעד לפני שניה לא יכול היה להגיד 4 מילים ברצף מבלי לקלל.. בכל פעם שגל תקף את אנדל על כך שהוא ילד ושהוא לא יודע לקרוא, אפשר היה להרגיש את ההתנשאות באוויר ואת הניסיון להתחמק מהפיל שבחדר - היותו של אנדל אתיופי מאשדוד, לעומת הח"כ לשעבר. כמובן ששניהם ציוניים כל אחד בדרכו, אבל אנדל שבר את המשוואה של גל שקבעה שאם אתה לא ימני, אתה לא ציוני. כשאתה עולה חדש שמזיע את דרכו לחברה הישראלית, יוצא יחידה קרבית, שיחד עם ארבע אחיו נלחם ברצועת עזה, מי יכול להגיד שאתה לא מספיק ציוני? אז נכון שרון, אנדל לא יקבל את ה-20 שניות שלו במאקו, אבל בוואלה כן. הכינו את הסטיקרים, רססו בתחנות המרכזיות: הרב אנדל צדק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הגיע הזמן לגוון קצת עם המסרים? המסוק עם המסר לשני/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. ואם כבר רבנים, בואו נדבר קצת על אורנה, ונתחיל ממשימת הארוחה בשמיים. קודם כל, זה היה שינוי מרענן. סוף סוף תכנית אוכל ובישול שלראשונה מאז 1998 לא כוללת את קובי אריאלי. כבר ברכה. כולם התלבשו יפה, כולל אנדל שהגזים כל כך עד שהייתי בטוח שאדי מרפי הגיע לארץ. בינתיים התחיל בבית ריב על טבק ושני התחילה לבכות שלא הזמינו אותה לאכול חומוס. יקירתי, לא לאכול חומוס בבית שאנשים סגורים בו 78 יום זו ברכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיש פה אנשים שחושבים שחומוס זה רעיון טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. כמה שניות אח"כ כולם באוויר, מתרגשים שהם בזווית שאפשר לראות כדורי רגל שנתקעו על הגג של האולפנים, ובדיוק אז הגיעה מנת הבצל. בצעד לא מפתיע, שרון גל הציע להפסיק את המשימה אחרי שכולם כבר אכלו שליש, כאילו מדובר פה בניכוי עונש המאסר של אלאור אזריה. למרבה ההפתעה, איכשהו הוא הצליח לשכנע את כולם. ואז הגיע מנת הטקילה עם התולעת שכולם חייבים לשתות תמורת שיחה של שני עם אימא שלה. אבל רגע, אורנה יכולה בכלל לאכול תולעת? קודם כל, לאור אהבתה לבהונות, ציפיתי שיחליפו לה את החרק במרבה רגליים, אבל איך הצדיקה תאכל חיה טמאה? "זו תולעת קמח והיא כשרה", פסקה הרבנית קורין. האומנם? חיש קל פניתי לרב השומרון אליקים לבנון ושיגרתי אליו שאלה תורנית באס אם אס:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ידידי הרב משה פלס מחב"ד אשקלון פסק אתמול אף הוא: "מה אתה צוחק? ברור שלא כשר". אבל הרב ארז אמר, צעקתי לו. כלומר, ניצלתי את זה שהוא ער כדי להציק לו. "לא מכיר, תעמיד את את אורנה על טעותה. אפילו תימנים לא אוכלים ארבה". כאמור, נראה שמישהו סימם את משגיח הכשרות של ההפקה ותקע אותו בחדר השירות. איך אישה דתיה כמו אורנה יכולה לדעת שארבה ותולעת אינן כשרות? הרי אין שולחן שבת שמכבד את עצמו ולא כולל אפריטיף חרקים לפני הגפילטע והחמין. ואם 2 חיות טמאות בפריים טיים לא הספיקו, אחרי המשימה עברה הרבנית למיטה עם דן.

את המילים "אתה שמופי /לא אתה שמופי", החליפו ב"אתה חרגול / לא אתה חרגול", בקטע שהפך הלילה ל"אינסטינקט בסיסי" של גמלי השלמה. הדיבור הנגוע הזה מהסתיים כצפוי, לא עלינו ה' ירחם, בנשיקה. חיש מהר רצה אורנה עם כיסוי ראש אל המקלחות כדי להתוודות מול בורא עולם. סלח לה אבי, כי חטאה. הנה, תראה, היא קוראת תהילים ואומרת "שמע ישראל", פרק חט"א, עמוד ז'. לא נעים להגיד, אבל יום כיפורים אחד לא יעזור לאורנה, אולי חודש. העצה היחידה שיש לי אליה נגד שליחי הקב"ה זה רק לשמור את הבצל מהמנה הראשונה. אם אבא לא ירחם, תמיד יישאר לה הבל הפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות כבר יש שמלת כלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. אסור לערב הורים, זה כלל ידוע, אבל אימא של שני שבה אל שמשון ודלילה כדי להזהיר את הבת שלה ממעיין. "כולם גאים בך", היא שיקרה לה. בכלל הגעה של קרובי משפחה לתכנית נראית בערך ככה:

אימא של שני: "כולם מתים עלייך, אין כמוך בעולם הזה"

הילדים של שרון גל: "אבא תחזור הביתה מהר, אוהבים אותך ומתגעגעים אליך"

האחיין של אנדל: "תודה על המתנה, אני מחכה לך דוד כשתחזור ותביא לי טרקטור"

אבא של חמימו: "עכגשדגחדכגדחלכיטא'דתכחד וגם גכגכלחגדטלוכן"

אימא של ג'ודי: "תישארי בתכנית. באמת אין צורך שתחזרי, המונית שהזמנתם לי עוד פה? אז יאללה, יש לי סיר על האש".

שני מתלהבת מהגאונות של אימא שלה כאילו קיבלה ממנה את חידת ארכימדס. באמת תעלומה למי מכוונת המילה "דלילה". בטח גימטריה. לעומת זאת, הילדים של שרון גל התגלו כיצורים הכי חמודים בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק אמא שלי אומרת לי את האמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. הנקודה האחרונה מוקדשת לג'ודי, שמנסה לחמם עניינים עם אנדל בקיבוץ גלויות מוזר שכזה. מתחת לאף של עדן היא עושה עליו מוב ואחר כך הולכת ומתחנפת לגירל פרנד, ואומרת לה ש"את האמת? דיברנו על אבא שלי". על אבא שלך? אבא שלך מת, מת האבא שלך. עדן רחוקה פיוז אחד מלקחת את הקיסמים ולחורר את ג'ודי. לקראת ההדחה הכפולה, רק השגרירות הנורבגית יכולה לסייע לה בחסינות דיפלומטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שגרירות נורבגיה, תהיו חמודים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליין ווינר:

שרון גל, חמימו ושני. בדרך החוצה: ג'ודי כמובן לא תשרוד ויחד איתה גם עומר, פרווה יותר מהקינוחים בחתונה של אחות של אורנה.

WTF

וקלטתי נכון את קטע הוידאו מהחתונה של אחותה של אורנה, שיר החופה אשכרה היה "נשבע" של חיים משה? תיכף תגידו ששיר הסלואו היה 'התמונות שבאלבום' והיו כתפיות בשמלת הכלה. כי אם כבר חתונה בסגנון שנות השמונים אז עד הסוף. מצד שני במצב של אורנה, 'כמו פרפר לאש' זה רק מנה ראשונה במשימה של הארוחה בשמיים.

פסוקו של יום:

"תבדוק בגוגל, מה יכול להעביר ארבה בתוך הגוף?" –חמימו מתחנן לאח הגדול לעצה. פעם ראשונה שאדם אוכל חיה עם מנת משכל גבוהה משלו.

"שבת שלום / שבת שלום" – הבנות אחת לשניה. ואכן, אין כמו שבת המלכה: הרוגע שעוטף את הבית, הורדת ההילוך, השלווה, להדליק נרות, לברך, לנשק, לברך כל אחת בשבת של שלום – ומיד אחר כך לתקוע את הסכין של החלה בגב. זה עונג שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully