וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כך הגיבה תושבת ארה"ב כשגילתה שזכתה בלוטו

26.2.2017 / 14:21

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, התייחס הבוקר לדוח המבקר על מבצע צוק איתן שחלקים נוספים ממנו צפויים להתפרסם השבוע. לדבריו, "גנץ ויעלון נכשלו. הרמטכ"ל לשעבר זלזל בהכנת הצבא ויעלון התרשל בפיקוח על הרמטכ"ל. שניהם פעלו במערכה מתוך חוסר נחישות והססנות".

אלפי תלמידים ופעילים ערכו הפגנה מול בית המשפט המחוזי בחיפה, שבו התקיים דיון בערעור של מפעל "חיפה כימיקלים", בעלי המכל, נגד ההחלטה לרוקנו. חיפה כימיקלים ערערה נגד החלטת בית המשפט על ריקון מכל האמוניה תוך עשרה ימים.
ההחלטה בנוגע לערעור תימסר ביום שלישי.

במהלך הדיון בבית המשפט בערעור הבהירה השופטת תמר נתנאל שרון כי "מדובר בסוגיה מורכבת, ובכל מקרה ההחלטה לרוקן את מכלי האמוניה תוך עשרה ימים לא ריאלי, נדרש לכך יותר זמן".

חיל הים של איראן החל היום בתרגיל הימי השנתי שלו במצרי הורמוז האסטרטגיים. מדובר בתרגיל הראשון שעורכת הרפובליקה האסלאמית מאז השבעתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית.

ג'סיקה מקרון, תושבת ניו ג'רזי, חזרה לדוכן הלוטו בו קנתה כרטיס כדי לבדוק את המספרים הזוכים. להפתעה הזו, היא בהחלט לא ציפתה. צפו בסרטון.

תחזית מזג האוויר: היום הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל לעונה. מחר – דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully