וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: שבר 124 אגוזי קוקוס בפחות מדקה

22.2.2017 / 14:01

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, יפרסם בשבוע הבא שני פרקים נוספים מהדוח המיוחד על מבצע "צוק איתן". הפרקים נוגעים לתהליכי קבלת ההחלטות בקבינט ולאיום המנהרות.

הרמטכ"ל גדי איזנקוט ביקש היום (רביעי) בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, שפוליטיקאים לא יתערבו בסוגיית החנינה לאלאור אזריה, כדי לאפשר לצה"ל לסיים את התהליך. איזנקוט הוסיף כי בניגוד לביקורת שהופנתה כלפיו, התייחסותו הראשונה לחייל היורה הייתה בתוכנית "קולה של אימא" בגלי צה"ל, חמישה שבועות אחרי האירוע, וכי במהלך הפרשה יוחסו לו הרבה משפטים שלא אמר.

הבוקר שוב דחה שר הביטחון לשעבר משה יעלון את הביקורת שמתחו השופטים במשפט אזריה על התנהלות ראשי מערכת הביטחון בפרשה, לפיה הם מיהרו לגנות את המעשה עוד ביום האירוע. יעלון אמר בכנס מנהיגות במכללה האקדמית תל חי כי "שמעתי את הביקורת עלי. היינו צריכים לחכות שנה כדי להעביר מסר? בינתיים השטח התלקח – המפקדים אמרו שהוא עשה מעשה שלא יעשה, והפוליטיקאים קראו לו גיבור".

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום בחמישה ימים נוספים את מעצר האב ממודיעין עילית החשוד בהתעללות בבנו בן הארבע. אתמול הוארך מעצרה של האם בשישה ימים.

ספר השיאים של גינס כולל גם כמה שיאים ביזאריים במיוחד, אחד מהם הוא השיא ששבר אביש דומיניק ההודי, שניפץ 124 אגוזי קוקוס בפחות מדקה. השיא הקודם עמד על 118.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully