וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: רוכב אופנוע קפץ רגע לפני שאוטובוס פגע בו

22.2.2017 / 9:25

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

יעדים של המשטר הסורי ושל חיזבאללה בקוטייפה שבאזור דמשק הותקפו הלילה (רביעי) - כך דווח ברשת "אל-ג'דיד" ובכלי תקשורת נוספים. על פי חלק מהדיווחים, התקיפה האווירית בוצעה על ידי חיל האוויר הישראלי, שחצה בדרכו לסוריה את המרחב האווירי הלבנוני. מלבד גורם צבאי סורי שאישר לאתר החדשות "אל-מסדר" את הדיווחים על תקיפה נרחבת באזור רכס הרי קלמון, בין השעות 1:00 ל-3:00 (שעון ישראל), לא נמסר כל אימות רשמי לכך.

לפי שעה, טרם התברר טיב היעדים שהותקפו, מלבד שיוכם לצבאו של נשיא סוריה בשאר אסד ולארגון חיזבאללה, הפועל יחד עמו בלחימה במדינה. כמו כן, לא ידוע מה היקף הנזק שנגרם ואם יש נפגעים. על פי הדיווחים ברשתות החברתיות, מטרת התקיפה הייתה העברה של אמצעי לחימה לידי חיזבאללה. ברשת א-נשרה הלבנונית צוטטו גורמים שמסרו כי "התקיפה הישראלית כוונה נגד משלוח צבאי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת אמש בסידני בירת אוסטרליה. במהלך הביקור ייפגש נתניהו עם ראש הממשלה מלקולם טרנבול ואת המושל הכללי פיטר קוסגרוב.

גבר כבן 50 משפרעם נהרג אמש ואשתו ושתי בנותיו נפצעו באורח קשה בתאונת דרכים באזור צומת ציפורי שבגליל. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל. מחקירה ראשונית עולה כי רכב פרטי שסטה ממסלולו התנגש בשני כלי רכב נוספים.

נוסע שרכב על אופנוע בתאילנד הצליח להימלט ברגע האחרון מפגיעת אוטובוס. הנהגת שאיתו לא הספיקה להימלט, אולם נראה שלא ספגה פגיעה קשה. נהג האוטובוס הושעה מתפקידו.

תחזית מזג האוויר: היום לא יהיה שינוי של ממש במידות החום, ייתכן גשם בדרום ובמזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully