וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: מלצרית תפסה איגואנה ופינתה אותה מהמסעדה

21.2.2017 / 14:04

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בית הדין הצבאי המיוחד בקריה גזר היום (שלישי) על החייל אלאור אזריה, שירה במחבל מנוטרל על הקרקע בחברון והורשע בהריגה ובהתנהגות שאינה הולמת, שנה וחצי מאסר בפועל, עונש מאסר על תנאי והורדה לדרגת טוראי. הרכב השופטים הדגיש כי ישנן נסיבות מקלות במתן העונש. עורך הדין אייל בסרגליק מצוות ההגנה אמר כי הם יערערו על גזר הדין, וכי הסיכויים שיתקבל טובים מאוד. אזריה יחל לשאת בעונשו ב-5 במרץ.

אזריה התקבל בבית הדין במחיאות כפיים, חיבוקים ונשיקות מצד משפחתו וחבריו שהגיעו לתמוך בו. מחוץ לאולם הדיונים התייצבו כוחות משטרה גדולים, עקב חשש להפרות סדר ועימותים מצד מאות תומכיו של הנאשם, חלקם אנשי הימין הקיצוני המזוהים עם "לה פמיליה" ולהב"ה. קרובי משפחתו של הנאשם הביעו את אכזבתם מגזר הדין, אולם אביו, צ'רלי אזריה, הרגיע אותם.

מעצרה של האם החשודה בהתעללות בבנה בן הארבע במודיעין עילית הוארך היום בשישה ימים. במשטרה חושדים כי האם פגעה בילדים נוספים.

ראש העיר אשקלון איתמר שמעוני המואשם בעבירות שוחד הודיע הבוקר כי הוא משעה את עצמו מתפקידו. "בכוונתי להתפנות מכל עיסוקיי כדי להוכיח את חפותי", כתב שמעוני.

האיגואנה האימתנית שהופיעה במסעדה בניו סאות' ויילס לא הרשימה את המלצרית הצעירה במקום. היא פשוט תפסה את הזוחל בזנבו והוציאה אותו מהמקום. התיעוד המשעשע זכה כבר למאות אלפי צפיות ברשת.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה במידות החום. מחר ייתכן גשם בדרום ובמזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully