וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: בקוריאה הצפונית מציינים יום הולדת 75 לקים ג'ונג איל

16.2.2017 / 12:25

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מזג האוויר הסוער: בירושלים נערכה העירייה בכוננות מוגברת לפינוי צירים מרכזיים ולמניעת הצטברות קרח על הכביש במהלך הלילה, בעקבות היתכנות של שלג בבירה. מחשש להצפות פרסמה המשטרה הנחיות לציבור הנהגים לנהוג בזהירות מחשש להחלקה.

חברת נתיבי ישראל הודיעה כי משעות הלילה התייצבו 11 כלים הנדסיים בתחנות הכוננות ברחבי הצפון, ובעיקר ברמת הגולן, על מנת לפנות שלג מהכבישים במידת הצורך. לראשונה, הוצבו כלים באזור הר חברון, בשל תחזית לשלג שייערם עד לחמישה סנטימטר באזור.

אחת המתלוננות נגד הרב אליעזר ברלנד הגישה תביעה אזרחית נגדו, המבוססת על המעשים שבהם הורשע. המתלוננת תובעת מהרב פיצויים בגין הנזקים הפיזיים והנפשיים שנגרמו לה.

ועד העובדים ברשות השידור מאיים בשביתה ובהחשכת המסך. זאת בעקבות סכסוך פנימי הנוגע לאי-הסכמה בין הוועד להנהלה על העברת חומרי ארכיון לתאגיד השידור "כאן בהקמה".

בפיונגיאנג שבקוריאה הצפונית חוגגים בשבוע האחרון את יום הולדתו ה-75 של המנהיג המנוח קים ג'ונג איל. במסגרת החגיגות, הניחו תושבים רבים זרי פרחים ליד פסלו, וביקרו בתצוגת פסלי קרח בנושא.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה גשום וסוער בכל הארץ, בהרי הצפון ירד שלג. מחר - קר מהרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully