וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כך מתחו האסטרונאוטים האמריקנים את עמיתיהם מרוסיה

15.2.2017 / 15:20

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

סוכנות הביון האמריקנית מפרסמת בבהילות מידע על קשריו של הנשיא טראמפ עם רוסיה במטרה למנוע סחיטה מצד מוסקבה – כך נודע לוואלה! NEWS. זאת על רקע פרישתו של היועץ לביטחון לאומי מייקל פלין, שנחשד בקשרים עם הממשל הרוסי.

בתוך כך, אישרו היום גורמים פלסטיניים כי ראש סוכנות הביון האמריקנית CIA מייק פומפאו, שנכנס לתפקידו לפני פחות מחודש, נפגש במהלך הימים האחרונים עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ברמאללה. לדברי הגורמים, הפגישה נערכה בנוכחותו של ראש המודיעין הפלסטיני הכללי מאג'ד פרג'.

חברת "חיפה כימיקלים" הגישה היום ערעור על ההחלטה לרוקן את מכל האמוניה במפרץ חיפה בתוך עשרה ימים. החברה טוענת כי העירייה מפיצה נתונים מופרכים שמטרתם להפחיד את הציבור.

בית הדין לעבודה בתל אביב קיבל היום את בקשתה של חברת "אל על" להוציא צווי מניעה לכמה מטייסיה שהודיעו על התפטרותם. החברה טוענת כי צעד זה יגרום לשיבוש בהפעלת הטיסות.

אולי אין להם כוח משיכה, אבל חוש הומור בהחלט כן: אסטרונאוטים אמריקנים בתחנת החלל הבינלאומית החליטו למתוח את עמיתיהם מרוסיה. הם ארזו את האסטרונאוטית פגי ויטסון בתוך תיק ושלחו אותו לצד הרוסי של תחנת החלל. כשהחברים מרוסיה פתחו את התיק ציפתה להם הפתעה.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה גשום וסוער ברוב חלקי הארץ, בהרי הצפון ירד שלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully