וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: רוכב אופניים שנתקע על מסילת רכבת ניצל בנס

15.2.2017 / 13:13

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה נתניהו כתב היום בחשבון הטוויטר שלו כי פגישתו עם שר החוץ של ארצות הברית, רקס טילרסון, הייתה "מצוינת". עוד כתב נתניהו כי "הברית בין המדינות עומדת להתחזק עוד יותר".

השב"כ החליט לשנות את מערך האבטחה במטוסי חברות התעופה הישראליות - כך נודע לוואלה! NEWS. בשל כך, הוחמרו סידורי האבטחה ותוגברה היערכות המאבטחים במטוסים ישראליים.

משטרת מלזיה הודיעה היום כי עיכבה לחקירה אזרחית מיאנמר בחשד למעורבות בהתנקשות בקים ג'ונג נאם, אחיו למחצה של שליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און. היום יתקיים דיון בקוריאה הדרומית בהשלכות התקרית.

"האישה זוהתה בוודאות מהתיעוד במצלמות האבטחה", נמסר מהמשטרה, שזיהתה את החשודה בשם דואן תי הואונג. קים, אחיו של קים ג'ונג און, ככל הנראה הורעל למוות ביום שני.

עוד נמסר כי המשטרה ממשיכה במצוד אחר חמישה חשודים נוספים במעורבות בחיסול בשדה התעופה הבינלאומי בבירה. במקביל, בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח כי נהג המונית שבה נמלטו שתי הסוכנות שאחראיות על פי החשד לחיסול בפועל, נעצר על ידי הרשויות. גורם משטרתי הבהיר כי גם הנהג נעצר בזכות התיעוד ממצלמות האבטחה.

נהג קטר באוסטרליה תיעד במצלמתו את הרגע בו רוכב אופניים הצליח לקפוץ מהפסים ולהינצל בשנייה האחרונה. הנהג סיפר כי נסע במהירות של 160 קילומטרים לשעה כשהבחין ברוכב. הוא לחץ על בלמי החירום, והרוכב הספיק לזנק הצדה בזמן. נזק נגרם לאופניים.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף להיות גשום וקר בכל חלקי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully