וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מי גנב פינגווין מגן חיות בגרמניה?

14.2.2017 / 10:21

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן, מייקל פלין, הגיש הלילה (שלישי) מכתב התפטרות, ברקע הביקורת שהוטחה בו על כך שהטעה את סגן הנשיא מייק פנס באשר לפגישתו בחודש דצמבר - בטרם נכנס לתפקיד - עם שגריר רוסיה במדינה, סרגיי קיסליאק. את מקומו של פלין, אחד מבעלי התפקידים הבכירים בממשלו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ימלא באופן זמני הגנרל לשעבר קית' קלוג, עד לאיוש התפקיד באופן קבוע.

במכתב ההתפטרות של פלין, גנרל לשעבר בצבא, הוא טען כי כחלק מההכנה לתפקיד ניהל מספר רב של שיחות עם בעלי תפקידים ברחבי העולם, כפי שנהוג. "בשל קצב האירועים המהיר תדרכתי בטעות את סגן הנשיא במידע לא שלם לגבי שיחתי עם שגריר רוסיה", הבהיר. "במהלך 33 שנותיי בשירות צבאי מילאתי את חובותיי בהגינות ויושרה. אני מגיש בזאת את התפטרותי, היה לי הכבוד לשרת את ארצנו ואת העם האמריקני".

ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, יואב הורביץ, התייחס הלילה להדלפות דבריו של נתניהו מישיבת הקבינט שעסקה בביקורו בארה"ב. בשיחה עם כתבים המלווים את פמליית ראש הממשלה אמר הורביץ: "צריך לפעול כדי למצוא הדלפות על חם באופן ברור ואני לא פוסל שימוש בפוליגרף".

שלושה חשודים במעורבות באירוע קריסת המנוף בבת ים שוחררו למעצר בית, וחשוד נוסף שוחרר ממעצר תוך הרחקתו מאתר הקריסה. האתר נסגר ליומיים, והחקירה נמשכת.

המשטרה בגרמניה מחפשת אחר פינגווין שנגנב מגן החיות בעיר מנהיים. במהלך סיור שגרתי הבחינו העובדים בגן כי הפינגווין נעלם, ולא מצאו ראיות לכך שנמלט בכוחות עצמו. המטפלים בגן מזהירים כי הפינגווין עלול למות אם לא יוחזר במהרה.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה גשום וקר בכל חלקי הארץ, בחרמון ירד שלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully