וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מי יציל את הלווייתנים המתאבדים בניו זילנד?

12.2.2017 / 14:48

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בית המשפט לעניינים מקומיים בחיפה קבע היום (ראשון) כי על מפעל "חיפה כימיקלים" לרוקן את מכל האמוניה בתוך עשרה ימים. השופטת ג'אדה בסול קבעה זאת בדיון בערעור שהוגש נגד צו הסגירה שהוציא בית המשפט ביום רביעי האחרון בעקבות דוח האמוניה שפורסם לפני שבועיים. בהחלטתה התייחסה השופטת לדוח ואמרה כי הכתוב בדוח "מדיר שינה מעיניה". מ"חיפה כימיקלים" נמסר כי "החברה תכבד את החלטת בית המשפט"

עיריית חיפה בירכה על הקביעה. "הישג נוסף בדרך ארוכה של מאבק עיריית חיפה לסילוק מכל האמוניה, כעת ייאסר על 'חיפה כימיקלים' להוסיף אמוניה למכל ויהיה עליו לדאוג לרוקן את המכל תוך 10 ימים. החברה תדאג למציאת חלופות להבטחת קיומו של מלאי האמוניה לשעת חירום", נמסר בהודעת העירייה.

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום כתבי אישום נגד תשעה צעירים שנעצרו בשבוע שעבר במהלך הפגנות החרדים נגד הגיוס לצה"ל. אחד מהם נאשם שהשליך אבן לעבר שוטר בהפגנה בירושלים.

איש התקשורת והסופר יצחק לבני הלך לעולמו והוא בן 83. בין תפקידיו הרבים לבני שימש כמנכ"ל רשות השידור, מפקד גלי צה"ל ויו"ר חברת החדשות של ערוץ 2. הלווייתו תיערך מחר.

כמאה מתנדבים שילבו זרועות בניסיון לעצור את הלווייתנים בניו זילנד מלהשליך את עצמם לחוף. התופעה המשונה החלה לפני מספר ימים וכ-300 לווייתנים כבר מתו בדרך זו. המתנדבים ניסו לחסום את דרכם של הלווייתנים לחוף ובכך להצילם.

תחזית מזג האוויר: מחר יוסיף להיות קר מהרגיל וגשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully