וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: התגרשה מבעלה אחרי 22 שנים כי הצביע לטראמפ

8.2.2017 / 23:45

גייל מקורמיק, פנסיונרית בשנות ה-70 לחייה, לא האמינה כששמעה בארוחת ערב אצל חברים שבעלה מתכוון להצביע למפלגה הרפובליקנית. אחרי הבחירות, היא החליטה שנמאס לה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

הנשיא האמריקני דונלד טראמפ ממשיך לפלג את אמריקה, והפעם הוא מפלג משפחה מאוד ספציפית באמריקה. גייל מקורמיק, סוהרת בשירות בתי הסוהר האמריקני בשנות השבעים לחייה, החליטה לאחר הפנסיה להתגרש מבעלה זה 22 שנים כיוון שהצביע לדונלד טראמפ.

בראיונות לכלי התקשורת סיפרה מקורמיק הדמוקרטית כי גילתה שבעלה מתכוון להצביע למפלגה הרפובליקנית לפני כמה חודשים במהלך ארוחת ערב עם חברים. הגילוי לדבריה היה "הקש ששבר את גב הגמל. זעזע אותי שהוא יכול להצביע לטראמפ", היא אמרה. הגילוי גרם לה למחשבות חדשות על כל הבעיות שהזניחה במשך שנים בקשר עם בעלה. היא חשבה על כל העקרונות עליהם ויתרה עבורו והחליטה לצאת לחיים חדשים ולזנוח את אוהד הנשיא לאנחות.

אבל האמת היא שגייל לא לבד. סקר שערכה סוכנות הידיעות רויטרס לאחרונה גילה ש-39% מהנשאלים רבו עם חברים קרובים במהלך הקמפיין, ו-13% אמרו שהחליטו לחתוך קשרים בגלל הבחירות האחרונות. מעניין מה יקרה בסיבוב הבא, בעוד ארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully