וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: דיילת בעלת תושיה הצילה ילדה מידיו של חוטף

7.2.2017 / 14:57

שליה פדריק הבחינה בנערה צעירה יושבת ספונה בכסאה במטוס, ונראית מלוכלכת ומוזנחת. הגבר שלצדה לעומת זאת, היה מבוגר מאוד, נקי ומצוחצח. בעזרת תחבולה מבריקה, היא הצליחה להציל אותה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

בשנת 2011 הגיעה שליה פדריק בת ה-49 לעוד יום בעבודתה כדיילת בחברת התעופה אלסקה איירליינס. אלא שאת המשמרת הזאת, היא סיימה כגיבורה. פדריק הבחינה בנוסעת צעירה, נערה בת 14 או 15, שישבה ליד החלון. שיערה הבלונדיני היה שמנוני ומלוכלך, היא הייתה לבושה בסמרטוטים ולדברי פדריק נראתה כאילו עברה גיהינום. בנוסף, היא טסה לצד גבר שנראה מבוגר ממנה מאוד, והיה לבוש במיטב המחלצות. במקום להצטער בלבה ולהמשיך הלאה, החליטה פדריק לעשות משהו.

היא ניסתה לשוחח עם הגבר המבוגר, אולם נתקלה בהתגוננות מצדו, אז היא החליטה לנקוט בגישה אחרת. בזמן שהוא הסתכל בתפריט ארוחות הטיסה, יצרה פדריק קשר עין עם הילדה, ואמרה לה בתנועות שפתיים: "לכי לשירותים". שם, באחד התאים, היא השאירה לה דף ועט. הילדה הלכה לתא, וכתבה על הדף: "אני זקוקה לעזרה". פדריק הבינה מיד והזעיקה את המשטרה שחיכתה להם עם נחיתתם. רק בשנה שעברה עצרו הרשויות בארה"ב 2,000 חשודים בסחר בבני אדם. הילדה הזו, למרבה המזל, ניצלה. היא הוחזרה לחיק משפחתה ולומדת כעת בקולג' מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully