וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: צפו בתיעוד האחרון של הצעירה שנהרגה בהתרסקות מטוס

30.1.2017 / 23:03

אנדה קאקרוואטי המריאה עם בן זוגה הטייס פיטר לינץ' לטיסה בשמי אוסטרליה לרגל יום העצמאות. דקות לאחר ההמראה, צלל מטוסם לנהר והם נהרגו. מה היו מילותיה האחרונות? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

תיעוד טראגי - ואחרון: בתחילת החודש הצטרפה אנדה קאקרוואטי דוגמנית וכוכבת בת 30 לבן זוגה הטייס פיטר לינץ', בן 52, לטיסה בשמי אוסטרליה במסגרת מופע אווירי מיוחד לרגל יום העצמאות המקומי, שנקרא בפי המקומיים "יום אוסטרליה". השניים, שהכירו במסגרת עבודתו של לינץ' כמנהל חברה, פצחו ברומן לאחר גירושיו, ונראו מאושרים ונרגשים לחגוג עם העם האוסטרלי במופע המיוחד. אנדה ופיטר טסו יחד למדינות רבות ברחבי העולם, אולם המופע הזה היה באמת אירוע מיוחד עבורם. דקות לפני ההמראה, אף פרסמה קאקרוואטי סרטון באינסטגרם, בו סיפרה כי הם עומדים להמריא, ואיחלה לכולם "יום אוסטרליה שמח!" (צפו בסרטון למעלה).

אלא שדקות ספורות לאחר מכן, התרסק מטוסם של השניים לנהר בעיר פרת' אל מול עיניהם המשתאות של 60 אלף צופים שהגיעו לחגיגות. השניים לא שרדו את הפגיעה ונהרגו במקום. המטוס נמשה מהמים רק כמה ימים אחר כך. הסרטונים שפרסמה ברשתות החברתיות, ושפורסמו היום, היו התיעוד האחרון מחייה של אנדה אותם הגדירה כמלאים באהבה ומאושרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully