וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: צעיר הלך על חבל מתוח בין הרים בקליפורניה

30.1.2017 / 18:34

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

עונש מאסר עולם ועוד 20 שנות מאסר נגזרו היום על חאלד קוטינה ממזרח ירושלים, שהורשע ברצח שלום שרקי בפיגוע דריסה לפני כשנתיים. קוטינה הורשע גם בעבירה של ניסיון רצח על פציעתה של שירה קליין, ונדרש ממנו לשלם פיצויים לנפגעים.

יחיאל אילוז שנפצע בינוני במסע הירי בחיפה בתחילת החודש התייחס היום לכתב האישום שהוגש נגד היורה. בשיחה עם וואלה! NEWS אמר אילוז כי היה ברור לו שמדובר בתקרית על רקע לאומני.

(עדכון) מליאת הכנסת תצביע היום (שני) על חוק ההסדרה בקריאה שנייה ושלישית. יו"ר הקואליציה דוד ביטן הודיע בצהריים כי דחה את ההצבעה למחר בשל "עומס בסדר היום והצבעה על חוקים נוספים". אך בעקבות בקשת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שטס מחר לנסיעה, ההצבעה הוקדמה שוב להיום, כפי שתוכננה. חוק ההסדרה נועד להכשיר בדיעבד מאות בתים בהתנחלויות, הבנויים על קרקע פלסטינית פרטית, וקמו לו התנגדויות רבות באופוזיציה. לקראת ההצבעה הגישו הסיעות 227 הסתייגויות; באופן תיאורטי חברי הסיעות היו יכולים לנאום במליאה במשך 320 שעות (שבועיים), אך הם היו עושים שימוש רק במקצת השעות האלה.

אמיץ או טיפש? אתם תשפטו. צעיר הרפתקן ביצע הליכה על חבל מתוח בהרי סיירה נבאדה בקליפורניה. הסרטון בן ארבע הדקות אמנם עוצר נשימה, אולם בסופן הוא מגיע ליעדו בשלום.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה במידות החום ויהיה גשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully