וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: קנגורו זינק מעל רוכב אופניים בכביש

30.1.2017 / 11:55

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שישה בני אדם נהרגו הלילה ועוד שמונה נפצעו מירי לעבר מסגד במחוז קוויבק שבמזרח קנדה. המשטרה בקוויבק סיטי מסרה כי שני חשודים נעצרו וכי החקירה נמצאת בעיצומה.

ראש הממשלה ג'סטין טרודו, שמתנגד להגבלות ההגירה בארצות הברית השכנה וקורא לפליטים להגיע לארצו, גינה בהצהרה שמסר את "מתקפת הטרור נגד מוסלמים במרכז של תפילה ושל מקלט".

עד ראייה סיפר כי יחידה מיוחדת של המשטרה נראתה נכנסת למסגד בזמן התקרית ובהמשך צייצה המשטרה בחשבון הטוויטר שלה כי "המצב תחת שליטה". העיתון המקומי "לה-סוליי" דיווח כי אחד החשודים הוא צעיר בן 27, וכי החשוד השני החזיק בידיו נשק מסוג קלצ'ניקוב. "הם החלו לירות וצעקו 'אללה אכבר'", סיפר אחד האנשים שהיו במקום לרשת CBC הקנדית. "היה להם מבטא מקומי. הכדורים פגעו באנשים שהתפללו. היו שם ילדים, אחד מהם היה בן שלוש. אחד הכדורים עבר ממש ליד הראש שלי".

מליאת הכנסת צפויה לאשר היום את חוק ההסדרה בקריאה שנייה ושלישית. הוועדה המשותפת לוועדת חוקה, חוק ומשפט ולוועדת החוץ והביטחון תקיים הצבעה על הצעת החוק, ומאוחר יותר הוא יובא בפני כלל חברי הכנסת. סיעות האופוזיציה הגישו עשרות הסתייגויות לחוק.

בית המשפט המחוזי המנהלי בירושלים הוציא הלילה צו ארעי שמנע את השבתת מוסדות החינוך בעיר שתוכננה להיום. הצו אינו מבטל את השבתת שירותי העירייה ברחבי העיר, שתימשך כמתוכנן.

זה מסוג הדברים שיכולים לקרות רק באוסטרליה: קנגורו שרצה לחצות את הכביש פשוט זינק מעל קבוצה של רוכבי אופניים שרכבה בפרברי העיר אדלייד. למרבה המזל, איש לא נפגע.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה נוספת במידות החום אולם יוסיף להיות קר מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully