וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיגריסים הרגו תייר שנכנס לכלוב - מול אשתו ובנו. קשה לצפייה

30.1.2017 / 11:05

תייר הותקף ונהרג ע"י שלושה טיגרסים מול עיניהם הנדהמות של אשתו ובנו, אחרי שהחליט להתקרב אליהם ללא סיבה ברורה.זהירות - הקטע לא קל לצפייה

ntdtv.com

זה אולי הסיוט הכי גדול שיכול לקרות למבקר בגן החיות, אבל במקרה הזה יש מי שיגיד שהתייר הביא את זה על עצמו. מסיבה לא ברורה, אחד המבקרים בגן החיות "נינגבו יאנגר" שבמחוז ג'ג'יאנג, מזרח סין, החליט בסוף השבוע האחרון לקפוץ למתחם של הטיגריסים ולהפריע בזמן שהם נהנים מארוחת הצהריים שלהם. רגעי האימה שהתרחשו תועדו במצלמות, כשאשתו ובנו צופים בהם כשהם עומדים מעבר לנהר המפריד בין מתחם המבקרים למתחם החיות.

טיגרסים הורגים אדם שנכס לכלוב שלהם. צילום מסך
מבקר בגן החיות נהרג ע"י 3 טיגרסים/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: טיגריס תוקף ילדה סעודית בגן החיות

לכתבה המלאה

בסרטון שפורסם ברשת נראה האיש מתפתל על הקרקע אחרי ש-3 טיגרים תקפו אותו, נשכו אותו בראשו ובצווארו, קרעו את בגדיו וניסו לגרור אותו למתחם המיוער שלהם. עובדי גן החיות שהגיעו מקום ירו למוות בטיגריס אחד והאחרים ברחו משם אחרי שהושלכו לעברם נפצים. על פי הדיווחים בתקשורתך המקומית, האיש הובהל לבית החולים ושם מת מפצעיו, אם כי יש מספר דיווחים סותרים לפיהם הוא עדיין נאבק על חייו.

אחד העדים סיפר למורנינג פוסט הסיני: "ראיתי את אחד הטיגרסים מתעלל בבחור, שפניו היו מכוסות בדם. בכל פעם שהוא התיישב, הטיגריס דחף אותו למטה שוב". עדי ראייה מספרים שהמבקר נכנס לאזור המבודד קצת לפני השעה 14:30 וחצה את הנהר אל עבר הנמרים. גן החיות פינה את המבקרים וסגר את שעריו בשעה 15:00 לאחר שהגיעו למקום ניידות המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully