וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: האטרקציה הסינית שמושכת תיירים גם בשלג מקפיא

29.1.2017 / 15:44

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

רוית, אמה של דור כרסנטי, שנדקרה למוות יחד עם ילדיה ובן השכנים, סיפרה היום כי מדובר ברצח שתוכנן בקפידה. "טבחו לי את הילדים", אמרה כרסנטי. מעצרו של החשוד ברצח הוארך ב-11 ימים.

רוית סיפרה עוד כי בתה תמכה בבעלה לאורך כל תהליך החזרה בתשובה, והיתה אם לתפארת. "קרה לנו אתמול אסון גדול שלא יתואר, לקחו לי את הבת שלי ואת שני הנכדים. רצחו לי אותם, טבחו לי אותם. כולכם מכירים את התמונות מהזירה - טבחו לי אותם. היתה לי ילדה לתפארת ואימא מסורה מאין כמותה, היא טיפלה בילדים ולא נתנה שאף אחד יגע בהם".

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ביקרה היום את מדיניות ההגירה של נשיא ארצות הברית טראמפ. מרקל הבהירה כי על אף שהמאבק בטרור מובן, הוא אינו מצדיק חשד קבוע בקבוצת אנשים מסוימת.

יותר ממאה בני אדם נהרגו ביממה האחרונה בקרבות בין כוחות הממשל לבין המורדים בתימן. מוקדם יותר נהרגו כ-50 בני אדם בתקיפה אווירית של ארצות הברית נגד אל קאעדה בדרום המדינה.

בזמן שאנחנו בקושי מעזים להוציא את האף מהחלון בקור הזה, הרי צ'נגבאי המושלגים שבצפון מזרח סין מוצפים בתיירים לרגל חגיגות השנה הסינית החדשה. כעשרת אלפים מבקרים צפויים להגיע לשם גם בימים הקרובים כדי להירגע במעיינות החמים.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה נוספת במידות החום אולם יוסיף להיות קר מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully