וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: הירוקים יצאו נגד טראמפ עם שלט ענק מול הבית הלבן

26.1.2017 / 9:06

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צפוי לחתום על שני צווים נשיאותיים שיקטינו באופן משמעותי את המימון שנותנת ארצו לארגונים בינלאומיים, לרבות האו"ם. אחד התנאים לשלילה הוא הענקת חברות לרשות הפלסטינית, כפי שדווח אמש בניו יורק טיימס.

שגריר ישראל באו"ם דני דנון בירך את הממשל בעקבות הצעדים המסתמנים. "הפלסטינים ממשיכים לאיים בצעדים חד-צדדיים נוספים נגד ישראל, ואנחנו נמשיך להיאבק בצעדים האלה בכל האמצעים", אמר. "אנחנו מברכים על כל מהלך שיפעל נגד צעדים חד-צדדיים כאלו". לדבריו, "הקהילה הבינלאומית צריכה להבהיר אחת ולתמיד לפלסטינים שהדרך היחידה לקידום פתרון היא באמצעות הפסקת הטרור וההסתה ועל ידי משא ומתן ישיר בין הצדדים".

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן יקיים הבוקר מסיבת עיתונאים, ובמהלכה יציג את החלטתו באשר לסוגיית מדיניות האכיפה כלפי משתמשי קנאביס. משרד המשפטים תומך באי הפללה של צרכנים.

חברת טורקיש איירליינס הודיעה על שינויים בלוח הטיסות מתל אביב לאיסטנבול בשל תנאי מזל האוויר. החברה הודיעה על ביטולן של שתי טיסות היום ומחר.

המחאות נגד טראמפ לא מפסיקות: חברי ארגון גרינפיס עלו על מנוף ענק ותלו שלט עליו נכתבה המילה "התנגדו!", מול הבית הלבן בוושינגטון. זאת לאחר שטראמפ הורה על חידוש פרויקט צינור הגז בצפון דקוטה שמעורר את זעמם של הירוקים.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה במידות החום וייתכן גשם מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully