וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: כיצד הגיע אופנוען לתא המטען של רכב חולף?

25.1.2017 / 14:18

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שר הבריאות יעקב ליצמן אמר הבוקר כי משרדו עושה מאמצים אדירים לטיפול בזיהומים בבתי החולים וכי הצליחו להוריד את כמותם ב-50%. את הדברים אמר במהלך דיון בכנסת בדוח שפורסם בנושא.

התכנית הלאומית למניעת זיהומים כוללת מגוון יעדים, ובהם תוספת מיטות וכוח אדם, שיפור תשתיות קיימות בבתי החולים, והכשרה ייחודית של אחיות ורופאים בנושא, שהם גם אחראים תחום זיהומים בבית החולים. לדברי פרופ' יהודה כרמלי, מנהל המרכז הארצי למניעת זיהומים במשרד הבריאות, התקציב אמור לעבור ליחידה בשבועיים הקרובים, אז תחל התכנית במלואה. "כל עובד במערכת חייב לקבל הדרכה בנושא: ממנהל המחלקה, הרופא והאחות ועד השומר בכניסה ועובד הניקיון. כל אחד ברמתו ובהתאם לתפקידו", אמר.

שר החינוך נפתלי בנט אמר הבוקר בוועידת השלטון המקומי כי יש להשתמש בדוח המבקר על מבצע "צוק איתן" "ככלי ללמידה ותיקון ולא לעריפת ראשים". כמה אנשי הוראה קטעו את נאומו של בנט, במחאה על תנאי העסקתם.

כתב אישום הוגש היום נגד מוחמד טאהא, בן 19 מכפר קאסם, בגין מעשה מגונה בבת 11 בבית ספר בתל אביב. טאהא נאשם שנכנס למקום, הוביל את הילדה לחצר שם ביצע בה את זממו ונמלט.

כיצד הגיע אופנוען אמריקני לתא המטען של רכב חולף בכביש? ובכן, הסרטון הזה מספק תשובה. האופנוען המסכן התנגש ברכב שלפניו, עף על השמשה האחורית שלו, ונותר ללא האופנוע שלו. למרבה המזל, כל המעורבים במקרה יצאו ממנו בשלום.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה ויעשה אביך. מחר – התקררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully