וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: מי ניצח בקרב בין איגואנה לנחש?

25.1.2017 / 10:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

חבר הכנסת דוד אמסלם התנצל הבוקר (רביעי) בפני איש העסקים ארנון מילצ'ן, על כך שהאשים אותו כי פנה למשטרה בניסיון להפיל את ראש הממשלה נתניהו בפרשת המתנות. לאחר איום בתביעת דיבה, כתב אמסלם: "אם מילצ'ן רואה את עצמו נפגע מכך באופן אישי, אני מצר על כך".

ח"כ אמסלם הבהיר במכתבו כי הוא אינו מכיר את העובדות ממקור ראשון, וכי אינו מכיר באופן אישי את איש העסקים. "לגופו של עניין, אכן איני מכיר את מר מילצ'ן. לכל אורך הראיונות שנתתי, חזרתי והדגשתי שגם העובדות העולות מחקירת המשטרה אינן ידועות לי, וכי דבריי מתייחסים לפרסום בעיתון 'הארץ'. לא זו אף זו, הדגשתי מספר פעמים שאני מטיל ספק בנכונות הפרסום האמור".

הרב יאשיהו פינטו השתחרר הבוקר מהכלא לאחר שריצה עונש של שנת מאסר בגין מתן שוחד ושיבוש הליכי משפט. עם שחרורו נסע לקבר רבי שמעון בר יוחאי במירון להעביר את שיעורו השבועי.

משרד הבריאות פרסם הבוקר דוח המציג את מספר מקרי הזיהום בבתי החולים ברחבי הארץ כתוצאה מהכנסת צנתור. בראש הרשימה: בתי החולים רמב"ם, הלל יפה והדסה הר צופים.

תיירות שטיילו בפארק הלאומי נוסה שבאוסטרליה נתקלו בקרב ענקים מעניין: איגואנה נגד נחש. השניים נלחמו זה בזה, אולם היתרון הלך בסופו של דבר לאיגואנה, שגררה את הנחש לשיחים.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה ויעשה אביך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully