וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: שיזוף, קולות וגילוי עריות

23.1.2017 / 7:23

אורנה שומעת קולות מסתוריים מהשמיים, תאלין מחממת את שני על דן וכל הבעיות של תאלין אי פעם נפתרו עם שיר אחד של נסרין קדרי. ובכל אותו הזמן אביחי ממשיך לשייט לניצחון ולקשר הבלתי נמנע עם פסיכולוגית ילדים רנדומלית

1. "דן, דן, תרד מאורנה", קרא הד מהשמיים. זו בת קול? זה מלאך? זה קצין משטרה עם מגאפון שמזהיר מפני עבירת מין מתקרבת? לא, זה חסר חיים עם מגאפון שמצליח לגרום למהומה בבית. לרגע הייתה תקווה שחמימו יחשוב שזה אלוהים, יענה "הנני", יקשור את עצמו בכבלים וישכב על המסילה בתחנת בית שאן. זה עבד לו עם אברהם אבינו - הקב"ה היה יכול לעשות את זה שוב, רק בשביל הצחוקים. בכל מקרה, אורנה, שמבינה שהכלום שיש בינה לבין דן מעניין לפחות אדם אחד שהלך לאיבוד בגבעות נווה אילן, מצליחה להתערער. טוב, אין כמו לקבל עצה ולהחליט על עתידך על סמך קולות שמימיים שאי אפשר להסביר, היא כבר אמורה להיות רגילה לזה עד עכשיו. אבל במקרה הזה דווקא תאלין, שלפני שניה חיבקה את אורנה, מוסרת לנמסיס שני תצהיר ולפיו ראתה את דן ומנהלת החשבונות מחובקים. כמובן שאם היו מחברים את תאלין לפוליגרף גם הסייסמוגרפים של המכון הגאולוגי היו משתוללים, אבל זה לא מפריע לה לחמם את שני. במקרה של הקוקו הזאת, גם 'בוקר טוב' זאת עילה לרצח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממש כמו לקרוא את המרכיבים על בקבוק אקונומיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. ומה עוד לא נאמר על שני. דרמה קווין וביץ' שלא כתובה בקוראן של תאלין. מהמקרים הנדירים שבהם ההורים הפרודים אומרים לילד "כן, התגרשנו בגללך כי היית מעצבן". אם היו עושים לשני רנטגן היינו מגלים סניף אבוד ומטורף של בלוקבסטר, שכולל את כל הסרטים שמעולם לא טרחו להחזיר. לפחות אביחי הנפלא מסרב לקחת חלק בסרט ההמשך של קן הקוקיה בכיכובה של שני. קבלי רמז: את מבינה שאת חייבת עזרה נפשית כשחמימו נשמע לידך כמו מדען ממכון וייצמן. "אל תוציאי אותי פאתטית", היא מבקשת בשלב מסויים ממעיין. לא נעים לומר לך יקירתי, אבל את הפאתטית מיצית בפרק 3, ואם לא אורנה היינו נדרשים למילה חדשה מהאקדמיה – ואלוהים יודע שאת לא רוצה שייקראו לך רחמנינה. בחיי שהיא יותר מעצבנת מהאנשים האלה שמסיימים משפטים במילים "ימים יגידו". מי היה מאמין שבתכנית טלוויזיה יטנפו עלייך מאחורי הגב? איזה עולם משוגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה בסדר שני, אף אחד לא רוצה לדבר איתך בכל צורה שהיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. . אבל המטרה האמיתית של האח הגדול הייתה לגרום לכם לבכות, ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מאשר עם שתי בחורות שמסתובבות בבגדי ים במטבח. אה רגע, סליחה. זה סתם לא קשור. לכלום. אפילו תוכן לא היה בסצנה הזאת. בכל מקרה, אם עד עכשיו בקשת לא סחטו את הסיפור האישי של תאלין, אין כמו פרק 11 כדי להסביר לנו מה בדיוק התפקיד שלה בבית. ובלי מרכאות, מדובר בסיפור אישי מטורף ומרגש, בדיוק כמו שבקשת אוהבים.

ארז כמובן אומר לנו שהוא מקווה שלסיפור הזה יהיה סוף טוב, אבל כשזה יוצא ממנו, לא ברור למי: תאלין מן הסתם מקווה שזה ייגמר בחיבוק של אבא. מההיכרות עם הציניות של קשת הם לא היו פוסלים סוף שכולל גל מעצרים מתוקשר. אבל במקרים שכאלה אין כמו שיר מנסרין קדרי - או כמו שתאלין קוראת לה נסרררררין קדררררי – כדי לעזור לטראנסית מהמגזר להתקבל חזרה בקרב משפחתה. הרי שומעים על סיפורים כאלה מדי יום. אהבה על רקע כבוד המשפחה. בכל מקרה, מאז דנה אינטרנשויונל לא התרגשנו ככה מטראנסית על הבמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו תקראו את זה שוב עם נסרין קדרי ברקע/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. ענייני השבוע החיובי של האח הגדול נעו בין משימות מגוחכות (חמימו עם חליפת בת יענה) לבין הברקות (הטלפון של כוכב ושמוליק בעוד אורנה מצפה לשיחה מילדיה). אבל אל תדאגו, הביאו גם את מסחטת הילדים. משימת השיזוף לעומת זאת הייתה מקורית כמו החזה של מעיין. מסחטת הדמעות נמשכה אפילו אצל שם, שהפעם האחרונה שבכה היה כשהסניף רימוני גז צה"ליים בהפגנות פלסטיניים בבילעין. הוא קיבל ציפית שקנה בשוק שהוא טוען שיש לה ריח של בית, ועכשיו ממש מפחיד לחשוב על איך הבית שלו מריח. משימת התקציב של אנדל לעומת זאת הועלמה כלא הייתה. יום עבודה של ראש ענף חינות בקיבוץ נגבה עמוס יותר משל הבחור הזה, שמבלה את רוב יומו מתחת לשמיכת צמר שבעצמה פחות עצלה ממנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה לי שהיה פעם פרק כזה ב"חברים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. ומי שממשיך לסלול את דרכו לניצחון הגדול הוא אביחי שדורך על כל מה שזז ונהנה מזה. בין לבין נתנו למעיין לראות את העולם כמו שאביחי רואה אותו. צריך להגיד תודה שלא נתנו לה לחשוב כמוהו אחרת תוך שניה היא הייתה יוצאת על כל הדיירים, עושה שיחות מילואימניקים עם דן ומתפללת לאלוהים כדי שיוצא את השמש ויכניס את עדן לבגד ים. אביחי מצידו מנצל את העיוורון החלקי של מעיין כדי להתחפש לסדרנים באצטדיון, כלומר כדי לגעת במעיין ללא הפסקה.

אבל עם כל הכבוד, אביחי ודן הפכו להיות הפייבוריטים שלי ברגע שהסכימו שהבית יצפה בשיחה שלהם, למרות שהיה ברור לכולם שמדובר בהחלטה טיפשית לפחות כמו לפתוח פיצוציה 24/7 במודיעין. כל בית צריך מתאבדים שיעיים, ואחרי הקטע של אתמול אביחי ודן יתקבלו בברכה בכל ארגון כזה שמכבד את עצמו. בשפה ציורית הם השליכו מטען חבלה לבית של עצמם רק כדי לא למות משעמום. אני מבחינתי מוכן לתת להם את הדירה כבר עכשיו. לאביחי זה בכל מקרה ווין-ווין: מעיין ממילא כבר נפלה בפח של האיש שיצליח לשכנע אפילו את שרה נתניהו לשלם בעצמה על שמפניות. מה שכן, אם הזיווג הזה עוד יצליח, מציע לו להרים טלפון לגברת הראשונה, הצאצאים שלהם יצטרכו פסיכולוגית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מרוגשת, סתם בשלב המאניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדד הווינר

אביחי, שני וחיים שחוזר לרשימה המובילים. בדרך החוצה: שם.

WTF

אחרי שחפרו לנו מהדקה הראשונה שהולכים לעשות משהו שמעולם לא נעשה בבית האח הגדול (בעולם!), משהו שיפתיע את הדיירים, שירעיד את העולם, שיזעזע את הנסט ושלל קלישאות – לא קרה כלום. מרגיש בדיוק כמו העונה הזאת עד עכשיו.

פסוקו של יום

עדן: אנחנו כרגע אחים
אינדל: אז בא לך לעשות גילוי עריות?

שוב אנדל מוכיח שהוא רומנטיקן אמיתי. השלב הבא: חדר לפי שעה ברחוב רוגוזין באשדוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום, אני מתחיל לעבוד היום ב"פרפר נחמד"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהו, שהיא לא בעניין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן שמוליק, באמת פחות/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully