וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: החוויה החוץ שכלית של כוכב

16.1.2017 / 6:57

אנדל שובר את שיא העולם בזמן הקצר ביותר בין הדחה לניסיון לקפוץ אל הסדינים של עדן, שני שומרת על קלאסה ורק תעזו לקרוא לה דרמטית, שמוליק מאחר ב-30 שנה לגלות את הפדיחות של כוכב. ואם כבר כוכב, היא בדרך הבטוחה לקצבה מביטוח לאומי

צילום מסך

1. כאילו כדי לזרות עוד מלח על הפצעים, נפתחה "האח הגדול" עם העזיבה המפתיעה של חזי והישארותה של שני. עוד תזכורת לכך שאנחנו תקועים עם הניג'ס הזאת לנצח. אבל הדחה של אחד היא חלומו הרטוב של אחר, ומי שידע לקפוץ על עדן הבודדה הוא אנדל, המחבק המהיר במערב. כזה הוא אנדל, חרמן בן רחמן. "אני יכול לחבק אותך?", הוא שואל בעדינות ואז עוטף אותה במהירות האור, לפני שתספיק לחשוב על ההצעה שוב. ברור שהבחור יודע איך לגשת לאישה. הדיירים, שקולטים מיד שעדן בלי בן זוג זה כמו גיא פלג בלי תמלילי חקירה, מסדרים לשניים דייט למשימת הקליפ. אנדל, עם לוק של מייקל ג'קסון לפני הניתוח, נותן דווקא הופעה. אבל כמו מייקל האמיתי, גם הוא לא יכול לסיים בלי לתהות בתמימות אם אפשר לישון עם הקורבן שלו. עד כה זה נגמר בלי טראומות לכל החיים, אבל איפה התחכום? הפיתוי? המשחק? ישר דוך לסדינים. אפס קלאסה אנדל, אפס קלאסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובארבע נכנסים למיטה, כן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. וכאילו שחסרות לנו בימים אלה האזנות סתר, שני יושבת גלמודה בחדר הארונות ושומעת איך דן מטנף עליה ומזהה את הבעיה המרכזית שלה – חוסר תשומת לב. כמובן שמיד הגשתי עבורו מועמדות לפרס ישראל. הרגע הזה הוא גם הטריגר לסאגה של החיים שרק פיגועי ה-11 בספטמבר שניים להם עבור שני. כוכב, כוכבת הסרט "לשחרר את יא וואלי", מבינה מיד את גודל המכה שעומדת לנחות על הבית. "נחשפו הפנים האמיתיות של דן", היא אומרת מכל האנשים בבית דווקא למעיין – שאיך נאמר בעדינות? אה כן, שזקוקה למנתח פלסטי, ארכיאולוג והיסטוריון כדי לשחזר את הפנים המקוריות שלה. נקודת האור של הפרק הגיע בסוף, כששני סיפרה לדן שהיא חושבת ללכת מרצונה הביתה. אל מלא רחמים, לא ביקשנו הרבה, רק מלא את משאלות ליבה. האגדה אגב מספרת על מישהו שסיים שיחה שלמה עם הבחורה הזאת בלי לריב. היום הוא זומבי. כששני טוענת באוזני דן שהיא לא מושכת תשומת לב, זה קצת כמו שהוריקן יבוא לקופת חולים ויגיד שהוא רק שאלה. ממליץ למשרד התחבורה להחליף את הווסט הצהוב לווסט שני - כל כך זועק תשומת לב שאף אחד לא יוכל לפספס. דן עוד מנסה להחמיא. "את תהיי מלאך שמאיר את העולם", הוא אומר לה. בתגובה, ארבעה מלאכים התאבדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המגוחך והמלאך/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. בין לבין גם הייתה המשימה המרכזית, שיחזור הקליפ ת'רילר, שאותה אפשר לכנות אותה בשם "אנחנו כל כך עצלנים בעונה הנוכחית שהבאנו משימות מעונות קודמות". וכאילו שהיינו צריכים תזכורת לכמה העונה הזו לא מתרוממת, הביאו את המוזר ההוא תמיר, שמאז העונה שלו נראה שהזדקן בשלושים שנה. גם חוקרי להב 433 עדיין מנסים לברר מה הייתה תרומתו לפרק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל שמייקל ג'קסון לא בחיים כדי לראות את זה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. שמוליק הוא ההוכחה שבאמת לכל סיר יש מכסה, גם אם הסיר הזה עומד על הגז כבר 8 שעות ועולה בלהבות. אז מי באמת אשם בכך שסיר המרק, שהורכב משעועית, מים ומכנסי הטייץ כחול-צהוב שהכינה בין לבין, הלך לעולמו? ברור שלא כוכב, הרי אין שום היגיון בזה שמי שמכין את האוכל ידאג שלא יישרף. הדיירים אשמים, שמוליק אשם, מייקל ג'קסון אשם. כשחושבים על זה, אולי באמת מדובר בקנוניה של שמוליק, שדאג שהמרק יישרף ובכך חסך מהבית מרק טייץ. אחד הדברים המדהימים אצל כוכב הוא שבכל מקרה של מספר זכר או נקבה, היא תגיד בדיוק את ההיפך: כולם עושים יד אחד נגדה, הרי יש עשר אנשים בבית ואתה לא מכיר אותי, אני מטורפת אני! אבל רגע, יש מסוק בחצר!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, גם אנחנו לא מאמינים שאנחנו צופים בעונה הזאת/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. סאלי! תקרא לבאבא סאלי, אולי הוא יעזור כי אימא לא מזהה אותך. תקרית המסוק שלא היה תיזכר כאחד מרגעי השיא של העונה. "אל תעשי פאדיחות", מתחנן בפניה שמוליק. אם הוא רק היה חושב על זה לפני 30 שנה. אחרי ההתעלפויות המבוימות, הצרחות והבלגן, כוכב עדיין מקווה שהיא לא עושה בושות. מה פתאום בושות? כוכב, את גאווה. גאווה למוסד לביטוח לאומי. זאת תהיה הפעם הראשונה שלבנת פורן תורמת קצבה למישהו. לפרשת המסוק קדם סיפור המוות הקליני שעברה כוכב, שמספרת על חוויה על טבעית שבה הייתה במנהרה, ראתה אור גדול ואז חזרה לחיים. מה, לא ראיתם את ההרצאה המלאה בערוץ הידברות? כזאת צדיקה נסתרת שלוקחת מהחברות שלה את נרות השבת. בכל מקרה, מי שצופה מספיק זמן בתכנית כבר מבין שעד היום המוח של כוכב לא חזר לתפקוד מלא. מה שנחתך בעריכה זה שאחרי הסיפור הזה, כוכב סיפרה לשאר הדיירים את מה שהאור הגדול אמר לה שתהיה בגלגול הבא: שרת התרבות של מדינת ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק התזונה שלה בזמן האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליין ווינר

אביחי, עדן ואורנה, הופכת להיות אחת הדיירות המרכזיות בבית. מי שטרח בערב שבת, יוצא מרשימת ההדחה במוצאי שבת. בדרך החוצה: תאלין.

Wtf

מספרים לדיירים שהקליפ של ת'רילר קיבל 150 אלף צפיות. אז או שיורם זק לחץ ריפרש 140 אלף פעם או שכמו שאומרים על הבחירות בסוריה: לא חשוב מי מצביע, חשוב מי סופר את הקולות.

סמרטוט הבית

ההפחדות של ארז טל על קורין גדעון בצל משימת ההפחדות בבית. אני לא יודע מה מזוייף יותר, הקטע שארז זורק אנאערף על קורין או החיוכים של צחי קומה בתכנית הראיונות המרתקת "סלבריישן", המשודרת בשעת "חייבים דחוף פילר".

פסוקו של יום

"במה אני דרמטית?" – האנדרסטיימנט של השנה יוצא איך לא, מהפה של שני. באמת במה? סך הכל יצאתי מדעתי על זה שדן נשם ליד מישהי אחרת, שרפתי לו את הבגדים והטמנתי מטען חבלה מתחת למיטה. מזה לעשות עניין?

האח הגדול. צילום מסך
גנדי, הרימייק/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאילו שיש סיכוי שזה יקרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשמור את זה לוועדת החקירה, אנדל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully