וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האנשים שעוברים מסע מפרך עבור קעקוע מאישה בת 99

15.1.2017 / 15:10

וונג-אוד היא המקעקעת האחרונה בעולם שנותרה משבט הקלינגה בפיליפינים. אנשים מכל רחבי העולם מגיעים אליה כדי לקבל ממנה קעקוע שמצויר בשיטה ייחודית. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

האם הייתם עוברים מסע רגלי מפרך רק כדי לקבל קעקוע מאישה בת כמעט מאה? ובכן מסתבר שיש מי שעבורו התשובה היא בהחלט כן. וונג-אוד היא המקעקעת האחרונה בעולם שנותרה משבט הקלינגה בפיליפינים – קבוצה אתנית שידועה בציורים ובסימנים הרבים שמצוירים על גופה, ושממוקמת במחוז קלינגה שבצפון איי הפיליפינים. כדי לקעקע את גופם של העולים אליה לרגל, משתמשת וונג-אוד בשיטה מיוחדת שנקראת באטוק, שבמסגרתה היא מקישה עם מקל עץ על מוט במבוק אליו מחובר קוץ של פומלה. הדיו שבו היא משתמשת ליצירת העיטורים העדינים והיפים הוא פחם מעורבב עם מים.

וכפי שאמרנו קודם לכן, על החוויה הזו משלמים - בזיעה. כדי להגיע לוונג-אוד בת ה-99, יהיה עליכם לטפס בשבילים צרים ולעלות במדרגות תלולות של מסלול ירקרק שמתפתל בין שדות אורז יפהפיים במשך כמה שעות. אולם לא נראה שזה מרתיע את המבקרים הרבים שמגיעים אליה מכל רחבי העולם כדי לקבל את הציור הנחשק ולחזור הביתה עם מזכרת לכל החיים. נקווה רק שבלי אינפקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully