וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיינו: "ג'ון לנון נרצח בגלל שחשף את האמת על חייזרים"

12.1.2017 / 6:05

שש שנים לפני מותו טען לנון: "ראיתי עב"ם, הוא נחת בנהר". 36 שנה עברו מאז שנורה על ידי מארק צ'פמן, ויש מי שתוהה: האם מותו בכלל קשור לכך שהזמר גילה את האמת אודות חוצנים?

צילום מסך

ב-8 בדצמבר, 1980, מעריצי הביטלס בכלל ואלה של ג'ון לנון בפרט לקו בתדהמה. מארק צ'פמן ירה בלנון ביציאה מביתו שבניו יורק, והרג אותו. אחד הזמרים האהובים בכל הזמנים מת, כשגם שנים לאחר אותו מקרה מעריציו התקשו לעכל זאת.

במשך השנים עלו לא מעט תאוריות קונספירציה הקשורות למותו. יש כאלו שסברו שהמשטרה האמריקאית רצתה לגרש את לנון מהמדינה, והיא זו ששלחה את צ'פמן. אך נראה שזו לא התיאוריה היחידה. בתקופה האחרונה עלתה תיאוריה נוספת, הקשורה בכלל לחוצנים.

ג'ון לנון מדבר על עבמ"ים. צילום מסך
ידע יותר מדי? לנון/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הסוף לשרלטנות? תאוריה חדשה מנפצת את השמועות על חייזרים

לכתבה המלאה

שש שנים לפני מותו, ב-23 באוגוסט 1974, טען לנון כי ראה עב"ם מקרוב. "ראיתי עב"ם שנחת בנהר", אמר אז לנון. "הוא פנה ימינה, שמאלה וירד לתוך הנהר. זה לא היה הליקופטר ולא בלון. זה היה שקט, וחשוך עם אורות לבנים".

חברתו לשעבר, מאי פנג, אישרה את הדברים בספר שכתבה ואף הוסיפה בראיון שהעניקה באותן שנים לתקשורת האמריקאית: "הוא אמר לי יותר מפעם אחת "שהוא חושד שהוא נחטף על ידי חייזרים בתור ילד. בעקבות זאת, נפוצה התיאוריה המעט מוזרה, הטוענת כי בשל ממצאיו של לנון, הוא מצא את מותו. לדברי חובבי הקונספריציות, לאחר שראה את העב"מ הוציא לנון את האלבום "Walls and bridges" - כשעל עטיפתו מצוייר עב"מ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים את העב"מ על עטיפת האלבום "Walls and bridges"?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיד לאחר הוצאת האלבום הוא שב לאהובתו לשעבר יוקו אונו ופרש מעולם המוזיקה לחמש שנים. מיד לאחר שהודיע על חזרה לעשות מוזיקה הוא נרצח, מה שגורם לאותם קונספירטורים להאמין שהידע המתקדם של לנון בנודע לחייזרים ועבמ"ים גרם לממשל האמריקאי להתנקש בחייו. מסמכים של ה-FBI שפורסמו רשמית ב-2010 חשפו כי הם אכן ניסו באותן שנים לגרש אותו מהמדינה, אולם ללא הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully