וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הריאליטי שיקרה לבעלה - ונרצחה בפטיש ע"י הסטודנט שלה

26.12.2016 / 6:55

משפחתה של כוכבת הריאליטי שנעלמה בוקר אחד התעמתה עם החשוד ברצח, לאחר שגרסתו לא תאמה לתיעוד של מצלמות האבטחה והזמינה משטרה. גופתה העירומה נמצאה בחצר ביתו

צילום מסך

סיפורה הטרגי של כוכבת הריאליטי ליסה מארי נייגל נחשף השבוע, לאחר שגופתה נמצאה קבורה בחצר ביתו של הסטודנט שלה, שעל פי החשד ניהל איתה רומן מאחורי גבו של בעלה. החשד לזהותו של הרוצח עלה כשנודע למשפחה שהשניים יצאו לבלות באותו ערב וצפו בתיעוד ממצלמות האבטחה בה נראית נייגל נכנסת למכוניתו של הסטודנט שלה, ג'רי ג'רום רוג'רס. המשפחה מיהרה להתעמת עם רוג'רס כדי לקבל ממנו תשובות וכשזה בכלל טען שהם נפרדו באותו ערב - ואחר כך שינה את גרסתו שהיא נכנסה אליו לרכב ואז יצאה ממנו - הם הבינו שהוא יודע הרבה מעבר למה שהוא מספר והזמינו משטרה. החשד שלהם התגלה כנכון, לאחר שהמשטרה מצאה את גופתה עירומה עם הפנים כלפי מטה בחצר ביתו שבאינגלווד. TMZ ציטטו את גורמים במשטרה ודיווחו שהרוצח הכה בראשה של נייגל 7 פעמים עם פטיש.

משטרת לוס אנג'לס דיווחה שהסטודנט הודה ביום שלישי שעבר שרצח את המורה שלו, בת ה-26, לאחר שהשניים נפגשו במסיבת יום הולדת במסעדת כפר אלפין שבטורנס, קליפורניה, במוצאי שבת. לדבריו, הם ניהלו רומן והיא נפרדה ממנו כדי לחזור לזרועות בעלה. לפני מציאת הגופה, טען רוג'רס בפני משפחתה שהם ישבו בבר קרוב לאלפין ווילאג' ושהיא פרשה משם כדי ללכת למסיבה. הוא, לדבריו, היה עייף מדי כדי להצטרף אליה ועזב את המקום בלעדיה.

ליסה מארי נייגל והחשוד ברצח, ג'רי ג'רום רוג'רס, נכנסים לרכב בתיעוד אחרון שלה. פייסבוק, צילום מסך
ליסה מארי נייגל והחשוד ברצח, ג'רי ג'רום רוג'רס, נכנסים לרכב בתיעוד אחרון שלה/צילום מסך, פייסבוק

עוד כותרות:

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

נייגל, אחות ומרצה במכללה, התקשרה לבעלה, דרק הארימן, בסביבות 2:45 לפנות בוקר כדי לעדכן אותו שהיא הולכת לקנות אוכל וחוזרת הביתה. מוקדם יותר באותו יום אמרה לו שהיא הולכת עם אחיה למסיבה ולא תתעכב כי למחרת היא צריכה ללמד. כשבעלה חזר הביתה מהעבודה ב-2 לפנות בוקר ביום ראשון, הוא גילה שאשתו עדיין לא הגיעה. דקה או שתיים לאחר מכן, היא התקשרה אליו ונשמעה, לדבריו, מאוד שיכורה. היא הבטיחה לו בשיחה שהיא כבר חוזרת הביתה והוא הלך לישון. למחרת, כשהתעורר, הוא לא מצא אותה וחשב שאחיה לא נתן לה לחזור לבד הביתה והזמין אותה לישון אצלו. כשסימס לאשתו, הוא הבין מאחיה שהיא לא נשארה לישון אצלו. כשנודע לו שבנוסף היא גם לא הגיעה לעבודה, הוא ואחיה מיהרו לגשת למשטרה. רק אז נודע לו שאשתו בילתה את הערב לצד סטודנט שלה - שזוהה מאוחר יותר כרוג'רס. בזמן היעדרותה הוא סיפר: "אני מאוד מודאג. אני לא יכול להירגע. ניסינו להביא ילד לעולם. רצינו מאוד להקים משפחה ביחד".

כוכבת הריאליטי ליסה מארי נייגל. פייסבוק, צילום מסך
כוכבת הריאליטי ליסה מארי נייגל/צילום מסך, פייסבוק

אחותה של נייגל, דניאל, אמרה ל-ABC 7 שאחותה טענה בפניה שרוג'רס הוא בכלל הומוסקסואל ולכן אין סיכוי שיהיה ביניהם משהו מיני או רומנטי. אחרי שנעלמה, המשפחה יצרה קשר עם רוג'רס כדי לנסות להבין מה קרה באותו לילה, "התחננו וביקשנו שיבוא אלינו הביתה כדי לתת לנו כל פרט של מידע על הפעם האחרונה שראה אותה, באיזה שעה זה היה והיכן בדיוק הם נפרדו אבל בעוד הוא מספר לנו את הסיפור שלו, הוא שוב ושוב חזר ואמר שהוא לא הלך איתה הביתה, או לא לקח אותה הביתה", היא אמרה. מאוחר יותר, כשהמשפחה צפתה בראיות המפלילות, הוא שינה את גרסתו וסיפר שהיא נכנסה למכוניתו ואז יצאה ממנה. אז הם כבר קראו למשטרה ועקבו את רוג'רס עד שהם יגיעו לעצור אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד ברצח, ג'רי ג'רום רוג'רס/מערכת וואלה!, צילום מסך

נייגל התחרתה ב-2010 בתכנית הריאליטי של ערוץ E! "Bridalplasty" בה מתמודדות 12 נשים מאורסות על חתונת החלומות שלהן ועל ניתוחים פלסטיים חלומיים לא פחות. במהלך התכנית, המתמודדות נאלצו להתמודד עם אתגרי חתונה שונים כשהמנצחת בכל שבוע זכתה לעבור ניתוח פלסטי אחד מרשימת הניתוחים שהוצעה להן. בסוף התחרות, זוכה הבעל העתידי לראות לראשונה את כלתו אחרי כל הניתוחים הפלסטיים שעברה. נייגל הגיעה למקום הרביעי והודחה רגע לפני הגמר.

כוכבת הריאליטי לצד בעלה דרק הארימן. פייסבוק, צילום מסך
5. כוכבת הריאליטי לצד בעלה דרק הארימן/צילום מסך, פייסבוק
ליסה מארי נייגל משתתפת בתכנית ריאליטי. פייסבוק, צילום מסך
ליסה מארי נייגל הגיעה למקום הרביעי בתחרות/צילום מסך, פייסבוק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחותה של הנרצחת יוצאת מתחנת המשטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרק הארימן יוצא גם הוא מתחנת המשטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
8. גופתה של ליסה מארי נייגל נמצאה קבורה בחצר ביתו של רוג'רס/מערכת וואלה!, צילום מסך
ליסה מארי נייגל ו ג'רי ג'רום רוג'רס בימים טובים יותר. פייסבוק, צילום מסך
9. ליסה מארי נייגל ו ג'רי ג'רום רוג'רס בימים טובים יותר/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully