וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: ה"קו החם" של מונופול יסייע בפתרון סכסוכי נדל"ן

20.12.2016 / 15:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ישראלי כבן 60 נפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה שאירע אתמול בשוק חג המולד בברלין - כך מסר היום משרד החוץ. הפצוע טייל עם אשתו בכיכר שבה אירע הפיגוע, אולם טרם נוצר קשר עמה והרשויות עושות מאמצים על מנת לאתרה.

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל הבטיחה להעניש את האחראים לפיגוע הדריסה בשוק חג המולד בברלין, ואמרה ש"חייבים להניח כי מדובר בטרור". לפי העיתון הגרמני די-וולט, הנהג החשוד באירוע הוא מבקש מקלט מפקיסטן בן 23, שהגיע למדינה בפברואר דרך הגבול עם אוסטריה. החשוד הכחיש בחקירה את מעורבותו.

צוות חוקרים מטעם רוסיה הגיע היום לטורקיה כדי לסייע בחקירת רצח השגריר אנדריי קרלוב. זאת, בזמן שמוסקבה ואנקרה מבהירות כי האירוע לא יצליח לפגוע ביחסים ביניהן.

והנה יוזמה מעניינת לשמירה על שלום-בית במהלך חג המולד: הקו החם של "מונופול". משחקי קופסא מאוד פופולאריים בתקופת החגים, אך להנאה מהם מתלוות לעתים קרובות גם מריבות רציניות. לכן, השנה יעמוד לרשות חובבי המונופול קו טלפון שיכריע בסוגיות נדל"ן שנויות במחלוקת בין חברים ובני משפחה.

ומזג האוויר כאן בארץ - קר מהרגיל. במהלך הלילה צפוי להתקרר אפילו יותר, אך מחר צפויה עליה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully