וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתן יושבות? שיטה מהפכנית לעיצוב השיער - באמצעות נוטלה

19.12.2016 / 7:48

בלוגרית יופי מדובאי הדהימה את הרשת לאחר שהציגה את השיטה המקורית ליצירת מראה שיער ברונטי מלא ברק, באמצעות תערובת של ממרח האגוזים הממכר וחלב מרוכז. באופן מפתיע, זה עובד יופי, ואפילו לא צריך לחשב קלוריות

Instagram/abedallahitani

חשבתן שברוקולי עושה טוב לשיער שלכן? חכו תראו מה ממרח נוטלה האגדי יכול לעשות, ואתן אפילו לא צריכות לאכול אותו בשביל זה. מתברר ששימוש בתערובת טעימה ומגרה של נוטלה וחלב מרוכז לצביעת השיער יכולה לעשות נפלאות, או לפחות להבריק אותו ולהעניק לו גוונים כהים יותר.

הודא קטן, בלוגרית היופי מדובאי, שיתפה סרטון באינסטגרם, בו מעצב השיער שלה מדגים את נפלאות הנוטלה על אישה בלונדינית שהתנדבה לניסוי. האישה עברה טיפול שיער במכון היופי המקומי "Aded & Samer", נכנסה בלונדינית - ויצאה ברונטית. הטכניקה די פשוטה: המעצב פורס את השיער לאחור, מניח עליו כמה כפות של נוטלה, מפזר חלב מרוכז ועוטף את השיער בנייר אלומיניום. אחרי השריה, הוא שוטף את התערובת המתוקה מהשיער - והפלא ופלא - השיער ברונטי ומוכן לפן ולקיצוצים אחרונים.

אתם בוודאי תוהים לכמה זמן ממרח האגוזים הזה יכול להחזיק מעמד? אז במכון היופי הביזארי סיפרו ל'מטרו' שזה תלוי בשיער ובזמן ההשריה. "אם את רוצה צבע קרמל בהיר, הצבע יישאר למשך שבועיים או שלושה. אם את רוצה אותו כהה יותר, ומוכנה לתת לשיער יותר זמן עם התערובת, זה יחזיק יותר".

עוד באותו נושא:

נוטלה בשיער. Instagram/abedallahitani, צילום מסך
נוטלה לשיער, למה לא חשבו על זה קודם?/צילום מסך, Instagram/abedallahitani

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully