וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל Earth חושף את הנזק שהאדם גורם לכדור הארץ

אילן גלר

1.12.2016 / 9:08

צילומי הקרחונים באנטרקטיקה מציגים כיצד במהלך 30 השנים האחרונות חלקם כמעט ונעלמו, בעוד יערות עצומים בקנדה נכרתים לטובת תעשיית העץ, או מפנים את מקומם ליישובים. גם ים המלח שלנו מככב ברשימה

צילום מסך

סקרנים לדעת כיצד שינויי האקלים והבנייה המסיבית בערים הגדולות בעולם השפיעו על פני השטח של כדור הארץ? שירות צילומי הלוויין Google Earth מציג תכונה חדשה שתאפשר לכם לבחון בקלות את השינויים שעברו על העולם ב-32 השנים האחרונות, עם אנימציה חלקה וברורה שעוזרת להבין בדיוק מה קרה, מתי ולמה.

התכונה החדשה הושקה בזכות שיתוף פעולה עם ספקי תמונות נוספים, אפשרו לגוגל להרחיב את מאגר הצילומים האיכותיים שלה. דוגמה אחת היא הבינוי המאסיבי בעיר סן-פרנסיסקו, שהפכה במהלך עשרות השנים האחרונות לבירת הטכנולוגיה והחדשנות הבין-לאומית, וגם לצפופה הרבה יותר. דוגמה מאלפת נוספת היא העיר שיקגו, במיוחד בסביבת נמל התעופה או'הייר, שקלטה עשרות אלפי תושבים חדשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אתם מוזמנים להתרשם בעצמכם

לצד צמיחתן של הערים הגדולות, מאפשר השירות הצצה מבהילה לאופן שבו הטבע נסוג לאחור. צילומי הקרחונים באנטרקטיקה מציגים כיצד במהלך 30 השנים האחרונות חלקם כמעט ונעלמו, בעוד יערות עצומים בקנדה נכרתים לטובת תעשיית העץ, או מפנים את מקומם ליישובים. גם ים המלח שלנו מככב ברשימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ככה השתנה ים המלח ב-30 השנים האחרונות

עם צילומים המציגים בבירור כיצד הוא הולך ומתכווץ במהלך עשרות השנים האחרונות, במיוחד בחלקו הדרומי שבו למעשה לא נותר כמעט דבר פרט לבריכות מלח ספורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully