וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הבריחה הגדולה? לאחר התוצאות - אתר ההגירה הקנדי קרס

האתר הרשמי של רשות ההגירה והאזרחות בקנדה, השכנה מצפון של ארה"ב, הפסיק לעבוד לאחר פרסום התוצאות הראשוניות, שלפיהן טראמפ ייכנס לבית הלבן בינואר הקרוב. "בקנדה, אנחנו מעודדים מהגרים", פרסמה הלילה הממשלה

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

לאחר פרסום התוצאות הראשוניות מהבחירות לנשיאות ארצות הברית, לפיהן המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ צפוי להיכנס בחודש ינואר הקרוב לבית הלבן, קרס הלילה (רביעי) אתר רשות ההגירה של קנדה, השכנה מצפון, קרס הלילה (רביעי). על פי הדיווחים בכלי התקשורת האמריקניים והקנדיים, האתר הרשמי "Citizenship and Immigration Canada" הפסיק לעבוד בשל המספר הרב של כניסות במהלך הלילה.

האתר מציג את הדרכים השונות שבהן ניתן לקבל מעמד תושב או אזרח בקנדה, במסלולים שונים. בנוסף לאזרחים רבים, כמה מפורסמים אמריקנים הבטיחו כי יעזבו את המדינה במקרה שבו טראמפ ינצח. בין היתר, מיילי סיירוס, איימי שומר, ג'ון סטיוארט, שר, וופי גולדברג, ברברה סטרייסנד, סמואל ל. ג'קסון ו-Ne-Yo הצהירו כי יעזבו את ארצות הברית, אולם עשו זאת כשכל התחזיות הצביעו על ניצחון צפוי למועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון.

עוד בוואלה! NEWS:
במטה טראמפ חוגגים: "נשיב את אמריקה לגדולתה"
הלם במטה קלינטון: "מצב הרוח השתנה באופן דרמטי"
"חומה גדולה? רעיון טוב": הקאובוי העירום שר בטיימס סקוור

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו בפרלמנט, 18 במאי 2016. רויטרס
מוביל מדיניות מתקדמת בנוגע להגירה. טרודו/רויטרס

הלילה פורסמה בחשבון הטוויטר הרשמי של ממשלת קנדה הודעה שאמנם לא התייחסה באופן מפורש לבחירות בשכנה מדרום, אולם יצאה נגד מדיניותו המוצעת של טראמפ. "בקנדה, אנחנו מעודדים מהגרים להביא את המסורות התרבותיות שלהם עמם, ולחלוק בהם עם עמיתיהם האזרחים", נכתב. קנדה, שבראשה עומד ראש הממשלה ג'סטין טרודו, ידועה במדיניותה המתקדמת, בעיקר בכל הנוגע להגירה.

במקביל, נתוני החיפושים במנוע החיפוש גוגל משטח ארצות הברית העלו הלילה זינוק של 1,700% בחיפוש "כרטיס לכיוון אחד לקנדה", וזינוק של 1,200% בחיפוש "איך להגר לקנדה". המונח "הגירה" הגיע לשיא שלא נמדד עד כה בחיפושים בגוגל עבור המונח הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

במקביל, במהלך הלילה הבורסות ברחבי העולם רשמו הבוקר ירידות שערים חדות. המדדים ביפן, בהונג קונג ובאוסטרליה. גם מטבע הפזו המקסיקני צונח בעקבות התקרבותו של המועמד הרפובליקני לבית הלבן, שהבטיח לבנות חומה בגבול בין ארצות הברית למקסיקו ולבטל הסכמי סחר בין השתיים.

בעוד המשקיעים מודאגים שניצחון טראמפ יגרום לאי-ודאות גלובלית, גם ערכו של הדולר האמריקני יורד. החוזים העתידיים על מדדי וול סטריט צוללים בחדות. לפי אתר MarketWatch, וול סטריט חזה ניצחון למועמדת הדמוקרטית, אולם לפי תוצאות האמת, קלינטון משתרכת אחר טראמפ במספר האלקטורים.

בניצחון אפשרי של טראמפ יקבלו השווקים הפיננסיים, בפעם השנייה, הוכחה ליכולת החיזוי המוגבלת שלהם ולתמחור סיכונים חלש. זאת, לאחר שבקיץ האחרון משאל העם בבריטניה הפתיע את העולם, כשאזרחי הממלכה בחרו להצביע בעד עזיבת האיחוד האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully