וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילם והצביע: מדוע נתן טראמפ כסף לילד בקלפי?

8.11.2016 / 20:05

המועמד הרפובליקני לנשיאות הגיע מלווה ברעייתו, בבתו ובבעלה לעמדת הצבעה בניו יורק. עם כניסתו נשאל אם הוא לחוץ והשיב: "אני מאוד נרגש. זו הזדמנות גדולה". עוד לפני ששלשל את הפתק לקלפי, ניהל שיחה קצרה עם ילד קטן. צפו

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

אחרי שבו-זמנית משך אליו מיליונים ודחה מיליונים אחרים בשל גישתו הייחודית לפוליטיקה - המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ הצביע היום (שלישי) בקלפי בעיר ניו יורק. עם כניסתו הוא נשאל אם הוא חש לחץ לקראת השעות האחרונות של הקמפיין, והשיב בשלילה: "אני לא לחוץ. אני מאוד נרגש. זו הזדמנות גדולה. יש התלהבות אדירה ואפשר לראות אותה ברחבי המדינה והעולם. זו הרגשה נפלאה". כשנשאל למי יצביע, ענה בחיוך: "החלטה קשה".

לצד רעייתו מלניה, בתו איוונקה ובעלה, הגיע טראמפ לקלפי שנמצאת בתוך בית ספר יסודי סמוך לשעה 11:00 בבוקר (שעון מקומי), לקול תשואות וגם קריאות בוז מהקהל שהתאסף במקום. עם כניסתו לבית הספר הוא נתקל בילד קטן שמכר עוגות בדוכן למטרות צדקה. טראמפ רכש ממנו עוגה אך באופן תמוה לא לקח ממנו עוגה.

הבחירות בארה"ב - סיקור מיוחד
תורים ארוכים בקלפיות, שני המועמדים הצביעו: הישורת האחרונה בארה"ב
התחזיות: ניצחון מוחץ לקלינטון; טראמפ התקבל בקלפי בקריאות בוז - עדכונים שוטפים
צפו: שתי נשים חשופות חזה מתפרצות לקלפי שבה יצביע טראמפ

טראמפ הגיע להצביע בקלפי בניו יורק ותרם כסף לילד שעבד בדוכן עוגות במקום. רויטרס
משלם ולא לוקח. טראמפ בעמדת ההצבעה/רויטרס

איש העסקים וכוכב הריאליטי לשעבר משתרך אחר יריבתו הילרי קלינטון בסקרים בפער של כ-5% ברוב הסקרים הארציים. מיליוני אמריקנים צפויים להצביע היום לאחד משני המועמדים, קלינטון בת 69, שרת החוץ לשעבר, וטראמפ, בן 70, מיליארדר ניו יורקי.

מוקדם יותר היום הצביעה קלינטון, שמנסה להפוך לאישה הראשונה בבית הלבן, בצ'פקוואה, ניו יורק. הבוקר, בשעה 8:00 (שעון מקומי), קלינטון ובעלה, הנשיא לשעבר ביל, הגיעו להצביע בתחנת הקלפי המקומית בצ'פקוואה, ניו יורק, לקול תשואות תומכיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מועמדת לנשיאות ארה"ב הילרי קלינטון מצביעה בקלפי, ניו יורק. נובמבר 2016. AP
קלינטון במישיגן, אחרי ההצבעה בניו יורק/AP

"אני יודעת כמה אחריות מגיעה עם התפקיד", אמרה קלינטון. "כל כך הרבה אנשים סומכים על תוצאות הבחירות האלו, מה זה אומר על המדינה שלנו, ואני אעשה כמיטב יכולתי אם אנצח היום".

תחזית רויטרס/Ipsos האחרונה העניקה לה 90% סיכוי לנצח את טראמפ, וניבא לה 303 קולות אלקטורים, ו-235 לטראמפ. תחזיתו של המומחה לסקרים, נייט סילבר, מנבאת לקלינטון סיכוי של 72% לזכות בבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully