וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לבחירות: צפו באיוונקה טראמפ פוקדת את קבר הרבי מלובביץ'

6.11.2016 / 8:19

בתו של המועמד הרפובליקני, שהתגיירה לפני כשמונה שנים, הגיעה לקברו של הרב מנחם מנדל שניאורסון בשכונת קווינס שבניו יורק. איוונקה, או בשמה היהודי, יעל, סיפרה לאחרונה כי אביה תמך בהתגיירותה מהרגע הראשון

ספק 500

איוונקה טראמפ, בתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ, הגיעה הלילה (ראשון) לקברו של הרבי של חב"ד, הרבי מלובביץ', בשכונת קווינס שבניו יורק, יומיים לפני שאמריקה תכריע אם אביה יהיה הנשיא ה-45 של ארצות הברית. המונים פוקדים את קברו של הרב מנחם מנדל שניאורסון לאורך השנה. איוונקה, ששמה היהודי הוא יעל, התגיירה לפני שמונה שנים ואף אמרה לאחרונה שאביה תמך במהלך מהרגע הראשון.

שמה של איוונקה עלה לאחרונה לכותרות לפני כחודש, כשרשת CNN חשפה הקלטות שבהן אביה מדבר בגסות וקורא לה "שווה מאוד". ביותר מאחד מראיונותיו שוחח טראמפ עם מגיש הרדיו על המראה החיצוני של בתו, בין היתר גם על גודל החזה שלה. באוקטובר 2006 אמר המגיש כי איוונקה טראמפ "נראית חושנית יותר מתמיד" ושאל אם היא עברה ניתוח להגדלת חזה. המועמד הרפובליקני השיב לו ואמר כי היא לא עברה ניתוח להגדלת חזה. "למען האמת היא תמיד הייתה מאוד חושנית", אמר טראמפ. "היא גבוהה והיא מדהימה ביופיה".

עוד בנושא:
אחרי צעקות "אקדח" מהקהל: טראמפ הורד מהבמה במהלך עצרת בנבאדה
החסידות האנטי-ציונית קוראת לתמוך בקלינטון: "טראמפ טוב לישראל"
כל התרחישים האפשריים: זה מה שטראמפ צריך כדי להביס את קלינטון

בתו של טראמפ הגיע לביקור בקבר הרבי מחב"ד בניו יורק. ספק 500
איוונקה/ספק 500
איוונקה טראמפ, בתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ, בוועידה הרפובליקנית באוהיו. 22 ביולי 2016. רויטרס
התגיירה בשנת 2008. איוונקה טראמפ/רויטרס

בסקר של רשת ABC שפורסם הבוקר זוכה המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון לחיזוק בכוחה, והיא מובילה ב-5% - 48% לעומת 43% לטראמפ. זאת התוצאה הטובה ביותר שלה בסקר שעורכת הרשת יחד עם וושינגטון פוסט מאז 26 באוקטובר, אז החלה הידרדרותה שהתגברה עם חידוש חקירת המיילים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully