וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מים לארוחת ערב": מלכת יופי נדרשה להרעיב את עצמה ונקמה

27.10.2016 / 7:49

ארנה יור ג'ונסדוטיר הוכתרה כמלכת היופי של איסלנד ועמדה להתמודד בתחרות העולמית. אולם אחד המנהלים החליט שהיא שמנה מדי והמליץ לה על דיאטה של סלט ביום והרבה מים. "לא מגיע לו שאהיה בין עשר המתמודדות הסופיות", היא הגיבה, והחליטה לפרוש מהתחרות

Arna Ýr Jónsdóttir

כולנו מרגישים צורך בדיאטה אחרי החגים, אבל כשתשמעו מה נדרשה לאכול מלכת היופי של איסלנד כדי להתמודד בתחרות העולמית, יש מצב שיחזור לכם התיאבון. אחד ממנהלי התחרות, מגיש הטלוויזיה נוואט איטסאראגריסיל, אמר למתמודדת ארנה יור ג'ונסדוטיר כי עליה להרעיב את עצמה כדי להיות מוכנה לשלב הסופי. מלבד הדחיפה המסוכנת להפרעת אכילה, הדיאטה הקיצונית נראית מיותרת לחלוטין כשמביטים בתמונות של מלכת היופי החטובה.

לדבריה של היפהפיה בת ה-20, המגיש ביקש ממנה "להפסיק לאכול ארוחת בוקר, לאכול סלט לצהריים ולשתות מים בכל ערב לפני התחרות". בתגובה היא החליטה לפרוש לאלתר. "אם הוא רוצה שארזה ולא רוצה שאתחרה כמו שאני - אז לא מגיע לו שאהיה בין עשר המתמודדות הסופיות שלו".

"אולי הכתפיים שלי רחבות משל שאר המתמודדות, אבל זה בגלל שהייתי בנבחרת הספורטאים ואני מאוד גאה"

היא הוסיפה: "אולי הכתפיים שלי רחבות משל שאר המתמודדות, אבל זה בגלל שהייתי נציגה בנבחרת הספורטאים של איסלנד ואני גאה בכך מאוד. אני לא לוקחת את ההערות האלה ללב, אני חושבת שאני בסדר כמו שאני".

אולם נראה שהמתמודדת הצעירה כן הושפעה מההערות והצהירה שזו תחרות היופי האחרונה שתשתתף בה. התחרות הבינלאומית עתידה להתקיים בלאס וגאס בשבוע הבא.

עוד באותו נושא

"קרקר אחד ביום": דוגמנית למידות גדולות חושפת את האמת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully