וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית למידות גדולות שירדה במשקל סופגת איומים על חייה

19.10.2016 / 9:46

מעריצים לשעבר שולחים שלל קללות לדוגמנית בת ה-36 ואף אמרו לה "תקפצי מגשר ותהרגי את עצמך" - והכל בגלל שהורידה 114 ק"ג לאחר שהתבקשה לקנות שני כרטיסים לטיסה במקום אחד

Rosie Mercado

רוזי מרקדו, דוגמנית למידות גדולות שהשילה ממשקלה כמעט 114 קילו (!), סופגת איומים לחייה מ"פעילות כבדות משקל" שלא מרוצות מהמהפך שהתחולל בגופה. האם לשלושה מלאס וגאס הודתה שהיא בכלל לא מתגעגעת לעצמה במשקל של כמעט 186 קילוגרמים, אך כיום היא סובלת ממכתבי השנאה שהיא מקבלת בגלל שרזתה.

מעריצים לשעבר שולחים שלל קללות לדוגמנית בת ה-36 ואף אמרו לה "תקפצי מגשר ותהרגי את עצמך". "פעילות שמנות ממש שונאות את העובדה שהייתי ידועה בגלל המשקל שלי ועכשיו נפטרתי ממנו", אמרה רוזי. "אני מניחה שזה בגלל שכולם רוצים לשמוח במשקל שלהם, גם אנשים עם עודף משקל".

"אני חושבת שמדובר בבחירה אישית ושכל אחד יעשה את השיקולים שלו. לכל דבר יש יתרונות וחסרונות אבל לא צריך לתת תשומת לב להערות שליליות", הוסיפה. לדבריה, המבקרים שלה לא אוהבים את הפתיחות שלה בנוגע לשינויים שהתחוללו בגופה, כולל מתיחת בטן והסרת עור עודף שעברה.

עוד באותו נושא

דוגמנית למידות גדולות: "אני בריאה יותר במידה 42 מאשר 36"

לכתבה המלאה

רוזי מספרת על מכתבי השנאה שקיבלה

למרות שהשילה יותר ממחצית ממשקל גופה, רוזי עדיין נחשבת דוגמנית למידות גדולות ולטענתה היא "מתה על זה". "דיאטה בשבילי לא היתה בשביל להגיע למידה אפס אלא עניין של שחרור", טענה רוזי.

היא סיפרה שהסיבה לירידה במשקל היתה הבושה שחשה כשהתבקשה על ידי נציג חברת תעופה לקנות שני מושבים במטוס כיוון שהיא גדולה מדי לאחד. היא פצחה בדיאטה דלת פחמימות, התחילה להתאמן שש פעמים בשבוע ובהמשך עברה ניתוח שרוול לקיצור קיבה.

למרות שהיא מאושרת יותר כעת, רוזי סיפרה שהיא אסירת תודה על שחוותה את החיים גם כאישה במשקל של כמעט 200 קילו. "זה לימד אותי שיעורים חשובים לחיים כמו צניעות ולא לשפוט אחרים לפי הקנקן בלבד", סיכמה.

וככה היא נראתה פעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully