וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא הוא עירום? טראמפ השתתף בסרט פורנו בשנת 2000

האדם שעשוי להנהיג את המעצמה החזקה בתבל השתתף בהופעת אורח בסרט של "פלייבוי". המיליארדר פתח בקבוק שמפנייה, ולאחר מכן אמר את שורת המחץ: "יופי, יופי, יופי, ובואו נראה מה קורה בניו יורק"

ספק 500

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמנם מתח אמש (שישי) ביקורת על כך שהזוכה בתחרות מיס יוניברס לשנת 1996, אליסיה מצ'אדו, השתתפה לטענתו בקלטת סקס, אך כעת מתברר כי גם הוא לקח בעבר חלק פעיל בסרט פורנו. אתר האינטרנט "באזפיד" פרסם היום כי בשנת 2000 המיליארדר כיכב בתפקיד אורח בסרט של המותג "פלייבוי".

מדובר בהופעה קצרה שלא כוללת עירום, שבה טראמפ פותח בקבוק שמפנייה ומשפריץ את המשקה על לימוזינה עם סמל של "פלייבוי", בסצנה שבה כמה מהשחקניות מגיעות לביקור בעיר ניו יורק. לאחר מכן, הוא אומר "יופי, יופי, יופי, ובואו נראה מה קורה בניו יורק". הקטע שבו מופיע האדם שעשוי להנהיג את המעצמה הגדולה בעולם מהוגן יחסית, אך סצנות אחרות של הסרט כוללות מין.

עוד בנושא:
טראמפ ממשיך להסתבך בהערות סקסיסטיות: "מיס יוניברס דוחה"
תביעה נגד טראמפ: "רצה לפטר עובדות שלא נראו טוב"
נשיקות בשפתיים והערות על משקל: יחסו הבעייתי של טראמפ לנשים

דונלד טראמפ ו"מיס יוניברס" אליסיה מצ'אדו, 1996. רויטרס
כינה אותה "דוחה". טראמפ ומצ'אדו, ב-1996/רויטרס

על עטיפת הסרט נכתב: "מרחצה בג'קוזי מפנק להוללות במועדון לילה יוקרתי, קרול ודרלין מלאות בסקס אפיל ומובילות אותך למסע גילוי חושני". עלילתו מתמקדת בחיפוש אחר "שפנפנת הפלייבוי" המובילה לשנת 2000. חיפושים אחר האישה הנבחרת נערכים בערים שונות, בהן ניו יורק, לאס וגאס, שיקאגו, נאשוויל וסן דייגו.

תעשיית הפורנו היא שנויה במחלוקת, בעיקר בשל יחסה לנשים, שהוא לרוב מבזה. טראמפ ידוע בהתבטאויותיו הסקסיסטיות והשוביניסטיות כלפי נשים, ואירוע האחרון בהקשר זה נסוב סביב יחסו למצ'אדו. היא טענה בעבר כי כונתה על ידי טראמפ "מיס פיגי" עקב עלייה במשקלה לאחר שזכתה בתואר "מיס יוניברס". היא טענה עוד כי טראמפ קרא לה "גברת עקרת בית", בזיקה לשורשים הלטיניים שלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דונלד טראמפ וזוכות בתחרויות יופי, שנת 2013. AP
טראמפ וזוכות בתחרות יופי בשנת 2013/AP

המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון הזכירה את הדברים הללו במהלך העימות בינה לבין טראמפ בתחילת השבוע, כשניסתה לעמת אותו עם יחסו המפלה לנשים. אתמול תקף טראמפ את מצ'אדו על שביקרה אותו בשל הערותיו כלפיה, ואף כינה אותה "דוחה".

בציוצים שפרסם בטוויטר, הוא הפנה את עוקביו לבחון את עברה של מצ'אדו ואת קלטת הסקס שבה טען כי השתתפה. הוא העלה את האפשרות שיריבתו השיגה אזרחות אמריקנית עבור מצ'אדו, ילידת ונצואלה. "האם הילרי עזרה לאליסיה הדוחה (בדקו את קלטת הסקס שלה ואת עברה) להשיג אזרחות אמריקנית כדי שתוכל להזכיר אותה בעימות?", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully