וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלייק: כוכבת פורנו תובעת את מארק צוקרברג במיליארד דולר

27.8.2016 / 6:23

שחקנית פורנו לשעבר טוענת שאיבדה את פרנסתה והיא מקבלת איומים על חייה, לאחר שסיפור בדוי על הזהות המינית שלה עשה את דרכו לפייסבוק. עכשיו היא תובעת את מארק צוקרברג בכבודו ובעצמו בסכום היסטרי בטענה שהרס לה את החיים

צילום מסך

כוכבת הפורנו לשעבר, ליידי פארי, תובעת את מארק צוקרברג, הפייסבוקאי הראשי, בסכום של לא פחות ממיליארד דולר בטענה שהוא הרס לה את הקריירה הקולנועית בסרטי מבוגרים, לאחר שאיפשר לשקרים על זהותה המינית להתפרסם בפייסבוק. מאז, לדבריה, היא מקבלת איומים על חייה ונמצאת במצב נפשי ופיזי קשה מאוד.

ליידי פארי, או בשמה המלא פארי לה-טייג'ירה, תושבת יוסטון, טקסס, הגישה תביעה פדרלית נגד פייסבוק וצוקרברג לאחר שכבר תבעה את חברת סרטי הפורנו, Leisure Time Entertainment, ו"מלך הפורנו" לשעבר, מארק סי קאריאר, בפרסום סיפור מפוברק על שנולדה עם איברי מין זכריים ונקביים כאחד. בית המשפט אישר שפארי נולדה אישה ומעולם לא עברה ניתוחים פלסטיים כדי לשנות את מינה הביולוגי.

כוכבת פורנו לשעבר תובעת את מארק צוקרברג. פייסבוק, צילום מסך
מלחמה מיותרת? כוכבת הפורנו לשעבר תובעת את מארק צוקרברג/צילום מסך, פייסבוק

פארי בת ה-41 מספרת שעברה ללוס אנג'לס כדי לפתוח בקריירה בתעשיית הפורנו כבר בשנת 1993. שנתיים לאחר מכן עברה ליוסטון. ב-2009 הגישה את התביעה שלה נגד חברת הסרטים ומלך הפורנו דאז, ואחרי שקיבלה פיצויים, היא מכוונת היום לדג גדול יותר - מארק צוקרברג.

במסמכי התביעה שהגיעו לידי "דיילי מייל", נכתב שפארי נמצאת במצב נפשי ופיזי קשה מאוד, ושהיא חוששת שיפגעו בה. לדבריה, מעריץ לשעבר שלה חתך את פנייה בסכין והותיר אותה עם פציעה שדרשה 150 תפרים וניתוח קוסמטי. לדבריה, נותרה לה צלקת בצד השמאלי של פניה. בינואר 2010 היא קיבלה פיצויי נזיקין של 2.5 מיליון דולר ופיצוי עונשי של 50 אלף דולר.

עוד באותו נושא

"אני לא טיפשה": עובדת סקסית בחברת הייטק יוצאת למתקפה

לכתבה המלאה
כוכבת פורנו לשעבר תובעת את מארק צוקרברג. MySpace, צילום מסך
מאשימה את צוקרברג שבגללו חושבים שהייתה פעם גבר/צילום מסך, MySpace

פארי טוענת שהנתבעים ממשיכים לפרסם עליה הצהרות כוזבות בפייסבוק ולכן החליטה לתבוע את צוקרברג בהוצאת דיבה. לפי התביעה, פארי סובלת מנזקים כלכליים ונפשיים ונאלצה לפנות לגורם מקצועי מסייע. עוד טוענת פארי כי מאז פרסום השמועות על מיניותה, מפיקים ואנשי קולנוע הפסיקו לפנות אליה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully