אישה מודדת את החזה שלה. ShutterStock
ShutterStock

באיזו מדינה נמצאות הנשים עם החזה הגדול בעולם? ומה עם הגברים?

29.8.2016 / 8:15

האם זו המפה המשפילה בעולם? תלוי את מי אתם שואלים. מישהו מיפה מחדש את העולם לפי גודל החזה הממוצע של נשים בכל מדינה - ולפי גודל הפין הגברי הממוצע. לא תאמינו היכן ממוקמת ישראל במלחמת האיברים הזו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

לינדזי פלס מציגה: הצרות של נשים עם חזה גדול/https://www.instagram.com/lindseypelas

על אף שהמפות הבאות חושפות מידע סטטיסטי (לא ברור כיצד הושג) על נשים, גברים ואיברים אטרקטיבים - אנחנו נוטים להאמין שהנתונים המדאיגים לכאורה עבורנו יעסיקו יותר את הגברים הישראלים, הידועים ברגישותם לכל הקשור לגודל. "ארצנו הקטנטונת?" אתם לא מתארים לעצמכם עד כמה.

אז נשים, נתחיל בכן. על פי הנתונים שמוצגים במפה האינטראקטיבית שפורסמה ב-Target Map, לנשים בישראל יש בממוצע חזה קטן (מידה A). ליתר דיוק, ישראל נמצאת בתחתית הרשימה, וחולקת את התואר המזלזל "הנשים עם החזה הקטן בעולם" לצד האפריקאיות, הלבנוניות, הירדניות, הסיניות והספרדיות.

אישה מודדת את החזה שלה. ShutterStock
אוהבים חזה גדול? סעו לרוסיה, שבדיה או נורבגיה/ShutterStock

לעומת זאת קנדה, אוסטרליה, צרפת, איטליה פולין ואנגליה נמצאות במקום טוב באמצע, כששם יש בממוצע לנשים חזה במידה C. בצד השני של הספקטרום, נמצאות הנשים עם החזה הגדול. באופן מפתיע, ארה"ב לא לוקחת את המקום הראשון ו"מסתפקת" במידה D. את הנשים עם החזה הגדול ביותר בעולם (יותר ממידה D) ניתן למצוא ברוסיה, שבדיה, נורבגיה ופינלנד. לא ברור אם הנתונים כוללים נשים מנותחות, בהריון או מניקות. לצפייה במפה המלאה עם הדירוג המלא לחצו כאן.

עוד באותו נושא

מחקר בדק: באיזו מדינה יש לנשים את החזה הטבעי הכי גדול?

לכתבה המלאה
מפה המחלקת מדינות לפי גודל החזה הנשי. Target Map, צילום מסך
ישראל בירוק: לישראליות יש את החזה הקטן בעולם?/צילום מסך, Target Map

ומה עם הגברים?

עוד לפני שהמפה השערורייתית הזו תפסה כותרות, פורסמה ברשת מפה שמתיימרת לחלק את העולם לפי גודלו הממוצע של איבר המין הגברי שהצליחה לעצבן הרבה גברים בעולם. גם פה ישראל לא נמצאת בראש הרשימה, אולם אין לכם סיבה להיבהל. הגברים בישראל ממוצעים להכאיב ומסתפקים בגודל של 14.38 ס"מ.

אישה מודדת את גודל איבר המין של גבר. ShutterStock
אין הפתעות במדינות עם האיבר הגדול ביותר/ShutterStock

אנחנו יכולים להתנחם ברשימה הארוכה של המדינות שהיו רוצים גדול כמו שלנו - כמו רוסיה, יפן, ברזיל ויוון (עם ממוצע שנע בין 10.5-12.9 ס"מ) וכמו אלו הנמצאים ממש בתחתית הרשימה - הודו, סרי לנקה, תאילנד, מלזיה, ודרום קוריאה - שם גודל הפין הממוצע נע בין 9.3 ל-10.5 ס"מ בלבד. ארה"ב, דרך אגב, נמצאת איתנו ראש בראש כשלפי נתונים ממחקרים קודמים - אנחנו עוקפים אותם ב-2 ס"מ. חה!

מפה המחלקת מדינות לפי גודל איבר המין הגברי. Target Map, עיבוד תמונה
בין הקוריאנים לאפריקאים: ישראל במקום טוב באמצע/עיבוד תמונה, Target Map

אז למי יש יותר גדול מאיתנו? שכנינו מהצפון, הלבנוניים, מציגים חבילות נאות למדי, עם גודל ממוצע של 16.82 ס"מ, כשלהונגרים יש גם סיבה להתגאות עם ממוצע של 16.1. המנצחים בתחרות הם - באופן לא מפתיע - האפריקאים. גברי גאנה, גבון וקונגו יכולים להתגאות באיברם העצום שמתנשא לאורך ממוצע של כ-17 ס"מ. גם כאן יש לציין שהנתונים מתייחסים לאיבר המין כשהוא במצב זקוף. לצפייה במפה המלאה עם כל הנתונים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully