וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירות בביקיני התרחצו באנדרטה קדושה ברומא והרגיזו את המקומיים

13.7.2016 / 12:43

תושבי רומא זועמים על שלוש תיירות שהתרחצו במזרקה בעלת חשיבות היסטורית ומחפשים למי להפנות אצבע מאשימה, "זה בטח האנגלים או הגרמנים. מתאים להם"

יוטיוב

בסרטון – חיפוש זריז ביוטיוב מצא איטלקים שגם מתרחצים במזרקה ההיסטורית

תושבי רומא זועמים על שלוש תיירות בביקיני שנכנסו להתרחץ במזרקת Paola dell'Acqua Fontana, בת ה-400 שנה, כדי להתרענן במזג האוויר החם ששרר באזור בסוף השבוע האחרון.

התיירות, ככל הנראה בשנות ה-20 לחייהן, תועדו משכשכות ומכייפות באנדרטה הקדושה. התמונות הגיעו לרשתות החברתיות ושם המקומיים הביעו את זעמם על העדר הכבוד להיסטוריה האיטלקית.

מתרחצים ב-Fontana dell'Acqua Paola. צילום מסך
תועדו משכשכות ומכייפות באנדרטה הקדושה/צילום מסך

רבים סבורים שרק אנגלים או גרמנים מסוגלים להתנהג ב"גסות רוח" שכזאת - ומחפשים נקמה. "זה בטח האנגלים או הגרמנים. מתאים להם", כתב הגולש סוליאן, "צריך לעשות להם אותו דבר. אני כבר מתכנן לשים עליי תחתוני בוקסר וכובע שחייה ולראות מה הם יגידו". המגזין האינטרנטי "טרסטוורה" גם הביע את זעמו ממעשיהן וצייץ בטוויטר: "חם מאוד ברומא, אולם המזרקה של ג'אניקולום לא נועדה להיות בריכה לתיירים. לרומא מגיע יותר כבוד".

עוד באותו נושא

חשבתם שאצלנו חם? רכב בסין עלה באש בגלל החום - כששלושה נוסעים בתוכו

לכתבה המלאה

תושבים אחרים מתחו ביקורת על המשטרה שלא עצרה אותן ועל הצלם שלא ניסה להתערב. מצד שני, היו כמה שהעדיפו להסתכל על חצי הכוס המלאה ושיבחו את מעשיהן בטענה שלפחות כך אנשים מודעים יותר לאנדרטה שעד כה רבים התעלמו ממנה.

הטמפרטורות ברומא זינקו בסוף השבוע ל-32 מעלות צלזיוס ורבים העדיפו להישאר בבתים. לא ברור כמה זמן בילו שם התיירות הסוררות והאם נענשו או יענשו על מעשיהן.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully