וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטריד: קטטה המונית בטיסה - בגלל עיכוב של 4 שעות

20.6.2016 / 14:20

אחרי יותר מ-4 שעות המתנה, נוסעי טיסת "האינאן איירליינס" מבייג'ינג החלו לתקוף את צוות הדיילים - וזאת רק אחת מבין 8 מהומות שפרצו בשדה התעופה רק בחודשיים האחרונים. תמכרו להם כבר את השוקולד

WEIBO

לפני שאתם ממהרים לכנות אותם בשם "הסיני המכוער", ולהראות שיש יותר גרועים מאתנו - נספר לכם שבמקרה הזה, על אף שלעולם לא נצדיק מעשה אלימות מכל סוג שהוא, יש לסינים סיבה טובה להתעצבן. חמישה בני אדם נלקחו למעצר לאחר תגרה אלימה שפרצה במוצ"ש במטוס שהתעכב בשדה התעופה בבייג'ינג ליותר מ-4 שעות. הנתונים מראים שהטיסות היוצאות מסין נוטות כמעט תמיד להתעכב, מה שמרתיח מאוד את הסינים, שכבר נמאס להם לחכות.

הטיסה שעוכבה במספר שעות הותירה את הנוסעים בנמל התעופה הבינלאומי של בייג'ינג מתוסכלים מאוד. הנוסעים, שהמתינו בזמן הזה בתוך המטוס, רתחו מזעם לאחר שהמטוס שלהם, השייך לחברת התעופה "האינאן איירליינס", לא המריא לדרכו בשעה המתוכננת. אחת מהנוסעות העצבניות החלה לתקוף באלימות את אחד מאנשי צוות המטוס וגרמה לכמה נוסעים נוספים לנסות לעצור אותה.

קטטה המונית במטוס. צילום מסך
טיסת השוקולד? נוסעים פרצו בקטטה עם צוות המטוס בבייג'ינג/צילום מסך

סין הוציאה מיליארדים על בניית נמלי התעופה הגדולים והמודרניים בעולם, אך נראה שמטוסיה לא מצליחים לעמוד בלוח הזמנים שנקבע להם. על פי נתוני FlightStats, המעניקה שירות נתוני טיסה ללקוחות, בשנת 2013 רק 18 אחוזים מ-22 אלף טיסות שיצאו מנמל התעופה בבייג'ינג יצאו בזמן. נתון זה הופך אותו לנמל התעופה הגרוע ביותר בעולם במונחים של דייקנות.

בשום שדה תעופה סיני לא הצליחו להוציא בזמן אפילו חצי מהטיסות שתוכננו. העיכובים הקבועים מרגיזים המון נוסעים, שרק בחודשיים האחרונים עוררו לפחות 8 מחאות גדולות בשערי ההמראה. בשני מקרים צוות העובדים אף הוכה פיזית.

עוד באותו נושא

לקראת טיסה ארוכה: 15 טיפים קטנים שעושים הבדל גדול

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully