וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו משימה נועזת היא הסכימה לעשות רק כדי לזכות באייפון 5S?

22.6.2016 / 5:09

בלוגר רוסי הציע לנשות העיר לזכות באייפון 5S אם רק יסכימו להתפשט, לשפוך על עצמן שמן מנוע ולהצטלם בתנוחות סקסיות. רק אחת החליטה ללכת על זה עד הסוף

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

YouTube / Дмитрий Шилов

אישה מרוסיה הסכימה להתפשט, להרטיב עצמה בשמן מנוע ולהצטלם בחושניות עושה את כל זה - רק כדי לזכות באייפון 5S. הבלוגר דימיטרי שילוב ושני חבריו פנו לעשרות נשים בעיר הרוסית, קרסנויארסקי, והציע להן לזכות באייפון חדש אם רק יסכימו להתפשט (להישאר בהלבשה תחתונה בלבד) ולשפוך על עצמן שמן מנוע. לאחר שעשרות סירבו להצעה הביזארית שלהם, הייתה זו קסניה הראשונה להסכים. כנראה שהיא ממש - אבל ממש - רוצה לשדרג את האנדרואיד הישן שלה בגרסה (לא הכי חדישה) של אייפון.

קסניה לא הסכימה להתפשט ברחוב מול כולם ויחד הם עברו לאזור מבודד יותר ליד אגם, כדי שתוכל להתפשט בנוח. מהר מאוד היא הורידה את הבגדים, נותרה בתחתונים שחורים וחזייה תואמת, שפכה על עצמה את השמן ואפילו התיישבה על מכסה המנוע כשהיא נוגעת בעצמה בחושניות. לאחר שביצעה את משימתה באומץ רב, היא קיבלה בשמחה את האייפון החדש שלה ויצאה לחגוג.

מתפשטת כדי לזכות באייפון. צילום מסך
הגזימה או ששיחקה אותה? הסכימה למשימה נועזת במיוחד כדי לזכות באייפון/צילום מסך

קסניה סיפרה שהיא לא חושבת שעשתה משהו רע, אולם לאחר שהסרטון הפך לויראלי ברשתות החברתיות, הרשת - כמו תמיד - קצת פחות פרגנה לה וטענה שהיא חצתה כל קו אדום. הבלוגר שאחראי לכל הדבר הזה, ציין שהוא בדק לפי כן את הדרכון של הצעירה כדי לוודא שהיא מעל גיל 18 והחתים אותה על מסמך המאשר שצולמה לכך מרצונה החופשי. מה אתם הייתם עושים בשביל אייפון?

עוד באותו נושא

תיעוד מטריד: נשים התפשטו בבר כדי לקבל אייפון (ישן) בחינם

לכתבה המלאה

צפו בסרטון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully